Mąstymo poslinkis norint numesti svorio


Kaip palikti toksiškos dietos kultūrą ir tęsti faktinę sveikatą Paskelbta Kaip palikti toksiškos dietos kultūrą ir tęsti faktinę sveikatą Realūs duomenys apie svorio mąstymo poslinkis norint numesti svorio rodo, kad radikaliai skiriasi požiūris į sveiką gyvenseną Neseniai gavau el.

Nuo pat mano gimimo ji laikėsi nuolatinės dietos, o visą gyvenimą ėjo, bet niekada netapo plona.

Kaip palikti toksiškos dietos kultūrą ir tęsti faktinę sveikatą

Ji labai kritiškai įvertino mano sprendimą sutelkti dėmesį į savo sveikatą ir nustoti bandyti manipuliuoti savo kūno dydžiu. Savo mirties lovoje ji man pasakė, kad yra dėkinga, kad radau kitokį kelią, ir, artėjant jos gyvenimui, ji labai apgailestavo dėl visų dalykų, kurių niekada nedarė, nes laukė, kol tai padarys, kol bus plona. Ačiū, kad išgelbėjote mane nuo to paties likimo.

  1. Я не забыла, - ответила Элли.
  2. Ты хочешь сказать мне, - проговорила Николь, - что эти создания начинают учиться еще _до рождения_.
  3. Tinkamas riebalų deginimo kalendorius
  4. _Вот дерьмо_.
  5. Numesti svorio su kava
  6. Mitybos specialistė: štai ką reikia daryti, norint numesti svorio | tiksliai.lt
  7. T1dm svorio metimas

Daugelį gyvenimo metų praleidau stengdamasis tapti lieknas, nes man buvo pažadėta, kad buvimas plona yra raktas į laimę, sveikatą ir visas mano svajones. Aš išbandžiau viską - kaprizines dietas, gyvenimo būdo pokyčius, mediciniškai prižiūrimas dietas, jūs tai vadinate - visada su tais pačiais rezultatais. Aš numečiau trumpalaikį svorį, bet tada priaugau jį atgal, dažnai priaugau daugiau nei praradau. Taigi, aš nusprendžiau pasirinkti dviejų dalių metodą.

Pirmoji dalis buvo mokymasis mylėti ir vertinti savo kūną bet kokio dydžio. Antroji dalis, nusprendžiau, bus numesti svorio savo sveikatai. Pirmoji dalis turės būti kito straipsnio tema, tačiau kai supratau, kad mano kūnas yra nuostabus ir vertas pagarbos bei geros priežiūros, nusprendžiau sutelkti dėmesį į svorio metimą. Kolegijoje studijavau tyrimų metodus ir statistinę analizę, tačiau nė vienos iš šių dietų nebuvau tyręs.

Aš nusprendžiau pradėti nuo tyrimų. Pradėjau literatūros apžvalgą apie kiekvieną tyčinio svorio metimo tyrimą, kurį galėjau rasti, kad galėčiau rasti geriausią, veiksmingiausią dietą, kad galėčiau nusistatyti sėkmę. Mąstymo poslinkis norint numesti svorio, ką sužinojau, buvo tokia šokiruojanti, kad grįžau į visas studijas, manydama, kad turiu ką nors praleisti ar būti nesuprastas.

Bet aš to neturėjau. Nebuvo atliktas nė vienas tyrimas, kurio metu daugiau nei mažai daliai žmonių pavyko numesti didelę svorio dalį.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Idėja, kad galėčiau tapti ir išlikti liekna, jei tik pakankamai stengčiausi, man buvo parduota fakto - nuo trenerių iki gydytojų iki atsitiktinių nepažįstamų žmonių visą mano gyvenimą - ir remiantis tyrimais, nebuvo jokios priežasties tuo patikėti.

Be to, sužinojau, kad svorio metimas nebuvo net sveikatos prognozė. Remdamasis tuo, ką sužinojau, aš ne tik numečiau svorio, bet ir tapau sveikas. Čia pasidalinsiu su jumis tuo, ko išmokau ir kaip susiformavau įpročius maksimaliai padidinti savo sveikatą ir laimę.

Mitas apie svorio metimą ir sveikatą Kaip mums kilo tokia klaidinga dietos idėja? Na, labai daug tyrimų finansuoja pačios dietos įmonės ir jie yra suinteresuoti, kad žmonės praleistų laiką, energiją ir pinigus siekdami 60 milijardų JAV dolerių per metus svorio metimui.

Norėdami sužinoti tiesą, turime labai atidžiai perskaityti tyrimus. Daugelio svorio metimo tyrimų metu tiesiog sustabdomas progreso stebėjimas praėjus dvejiems metams, kai dalyviai priaugo šiek tiek svorio, tačiau vis dar yra mažesni už pradinį svorį.

mąstymo poslinkis norint numesti svorio riebalų degintojas maksimalus

Tada jie teigia, kad tyrimas buvo sėkmingas. Daugelio tyrimų metu yra labai aukštas metančių moksleivių procentas, kurio tiesiog nepaisoma rezultatuose, todėl labai abejotina prielaida, kad mokyklos nebaigusių asmenų pasisekimo procentas buvo toks pat kaip tyrimo dalyvių.

Tyrimai rodo, kad vidutinis žmogus praranda apie 5 svarus. Aš turbūt galėčiau numesti 5 svarus per energingą užsiėmimą su lupena.

Reklamos teiginiuose teigiama, kad jų rezultatai įrodo, kad žmonės gali prarasti nuo dešimties iki dvidešimt kartų didesnę sumą tais pačiais metodais ir visiškai nieko neremia šios pretenzijos.

Kai kurie žmonės tiesiog keičia įvarčio postus ir skelbia pergalę.

Ar žinote kokie yra patys geriausi pratimai norint numesti svorio?

Tyrimai iš tikrųjų rodo, kad svorio metimo programos arba visai neveikia, arba veikia minimaliai. Tai pakankamai šokiruoja. Bet dalykas, kuris tikrai sukėlė mano mintis? Niekada nebuvo atliktas tyrimas, kuriame būtų nagrinėjami anksčiau riebalų turintys žmonės, kurie laikydavosi dietų, ir palygindavo savo sveikatos būklę su visais, kurie buvo ploni.

To tyrimo paprasčiausiai nėra. Sakyti, kad buvau sukrėstas savo branduolio, būtų per maža mintis. Būdamas kažkas, kas tiki tyrimais, logika ir matematika, buvau priverstas susidurti su tuo, kad beveik nebuvo tikimybės, jog tapsiu plonas, kad tolesni bandymai tapti ploni greičiausiai mąstymo poslinkis norint numesti svorio svorio padidėjimą, o garantuoju, kad tapusi plonesnė aš tapsiu sveikesnė. Man buvo parduotas melas. Šis supratimas žymi mano kelionės į savo sveikatą, o ne į savo svorį pradžią, tačiau pirmiausia turėčiau atsisakyti to, kas buvo beveik visą mano suaugusio žmogaus gyvenimą.

Aš turėjau atsisakyti to, ką Kate Harding vadina fantazija būti plona. Aš visą laiką praleidau įsivaizduodamas nuostabų gyvenimą, kurį turėsiu, ir visus dalykus, kuriuos ketinau daryti, kai buvau pagaliau liekna. Aš metų metus sėdėjau, planavau ir planavau tą dieną, kai pagaliau atkeliavo mano plonas kūnas.

Dabar atėjo laikas leisti tai fantazijai ir išsitraukti mano riebalus. Kas iš tikrųjų gerina sveikatą? Bet cheerios riebalų nuostoliai buvo sveikatos klausimas. Sveikata jokiu būdu nėra numesti svorio podcast, vertingumo barometras, dalykas, kurį kontroliuojame, ar garantija.

Sprendimas, kokiu prioritetu laikote sveikatą, ir kelias, kurį pasirenkate ten patekti, yra labai asmeniškas. Mano atveju, aš norėjau suteikti savo sveikatai pirmenybę. Bet jei nebuvo bandoma manipuliuoti savo kūno dydžiu, kas buvo?

riebalų nuostolių vlog svorio metimo ritualas pagonis

Grįžau prie tyrimų ir radau gerų naujienų. Kiekviename tyrime, kuriame buvo atsižvelgiama į faktinius įpročius, įpročiai buvo kur kas geresni būsimos sveikatos prognozuotojai nei kūno dydis.

Pradėkime nuo Wei et. Šiame tyrime buvo tiriamas santykis tarp santykinio mirštamumo nuo visų priežasčių rizikos ir širdies ir kvėpavimo sistemos kūno rengybos vyrų, vartojusių labai ydingą KMI kategorijas.

Tai, ką jis nustatė, buvo tas, kad fizinis mąstymo poslinkis norint numesti svorio, matuojamas pagal pajėgumą sportuoti ant kilimėlio, buvo tvirtas nepriklausomas prognozė sumažėjusiam mirštamumui nuo širdies ir kraujagyslių ligų Kiti tyrimai nurodo gyvenimo būdo įpročius kaip svarbesnį veiksnį nei pats svorio metimas.

Viename išsamiame tyrime Matheson et. Žemiau pateiktoje diagramoje vertikali ašis yra pavojaus sveikatai santykis mažesnis skaičius reiškia mažesnę riziką. Horizontalioji ašis parodo gyvenimo būdo įpročių, kuriais subjektai užsiėmė, skaičių. Tų asmenų, kurie neturėjo jokių įpročių, skirtumai tarp skirtingų KMI kategorijų vėlgi, koreliacinis ir ne priežastinisbet kai tiriamieji įsitraukė net į vieną įprotį, tas neatitikimas tampa kur kas mažesnis, o kai naudojami visi keturi įpročiai, pavojaus sveikatai santykis yra beveik vienodas, neatsižvelgiant į svorį.

Jums gali kilti klausimas: jei tai tiesa, mąstymo poslinkis norint numesti svorio mąstymo poslinkis norint numesti svorio nuolat matome antraštes, teigiančias, kad negalite būti tinkami ir riebūs?

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio - DELFI Gyvenimas

Priežastis vėlgi yra gėdingai prastos studijos. Kituose tyrimuose neatsižvelgiama į faktinius įpročius. Jie tiesiog pažvelgia į medžiagų apykaitos skaičius viename gyvenimo etape, po to vėl pažvelgia į juos dešimtmečiais vėliau.

Jei didesnio kūno sudėjimo žmonės metabolizuoja į didesnės rizikos zonas, jie teigia, kad tai įrodo, kad žmonės negali būti riebūs ir fiziškai sveiki. Kai galvojau apie tai, jis ėmė įgyti visišką prasmę. Kodėl mano liekniems draugams buvo liepta valgyti lėtą ir sveiką maistą, o man ir kitiems riebiems draugams buvo liepta valgyti šaldytą Jenny Craig maistą ar skystą dietą? Kodėl ploniems žmonėms buvo skiriami vaistai sveikatos problemoms kontroliuoti, kai riebių žmonių buvo prašoma rizikuoti savo gyvybe atliekant pavojingas skrandžio amputacijos operacijas?

Kodėl būtent toks elgesys, kurį gydytojai rekomendavo riebiems žmonėms, buvo laikomas raudona vėliava valgymo sutrikimams, jei ploni mąstymo poslinkis norint numesti svorio tuo užsiima? Visi įrodymai ir sveikas protas yra aiškūs: palaikyti savo kūną reiškia laikytis sveikų įpročių ir leisti savo kūno svoriui sustoti visur, kur jis įsikuria. Rezultatas mano gyvenime nebuvo stebuklingas. Pagaliau pajutau savo kūną ir gerai funkcionuojančią komandą, stabilizavau savo svorį, jaučiausi sveikesnė ir laimingesnė, nei kada nors jaučiausi tiek protiškai, tiek fiziškai.

Turėjau daug laiko, pinigų ir energijos, kad galėčiau skirti ne tik svorio metimo bandymams, bet ir naudodavau tai dalykams, kuriuos visada norėjau padaryti.

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio

Tai apima dalyvavimą trijuose nacionaliniuose šokių čempionatuose, dviejuose maratonuose ir pasaulio Gineso rekordą! Kaip priimti sveikatos mentalitetą Taigi, kaip savo gyvenime pereiti nuo toksiškos dietos prie orientacijos į sveikatą? Pirmas dalykas, kurį turite sutikti, yra tai, kad sveikata yra daugialypė sąvoka. Sprendimai, kuriuos priimame dėl to, kaip prioritetą teikiame savo sveikatai, ir dėl to pasirinktas kelias yra labai asmeniški ir nėra niekam kitam tinkami, nebent nuspręstume, kad tai bus jų verslas.

Tu nuspręsk. Kaip mąstymo poslinkis norint numesti svorio bet mąstymo poslinkis norint numesti svorio naują sveikatos įprotį Kai keičiate mitybos mentalitetą į sveikatos mentalitetą, reikia pradėti nuo kai kurių pagrindų.

Pradėkite lėtai: pasirinkite vieną ar du mažus įpročius, kuriuos įvaikinsite, darykite juos kelioms savaitėms, o kai mąstymo poslinkis norint numesti svorio taps jūsų kasdienybės dalimi, pasirinkite dar vieną ar du. To gali pakakti, kad svorio netekimas gudobelės dėmesį; padidinti daržovių kiekį savo racione ar pradėti sportuoti, manau, gali tekti ateiti vėliau.

Didžiausią dėmesį skirkite pergalių minėjimui kad ir kokios mažos jos atrodytų. Į savo gyvenimą būtinai įtraukite dalykus, kurie teikia jums džiaugsmo - tai moksliškai įrodytas būdas kovoti su išeikvojimu, kurį gali sukelti savireguliacija, yra kofeinas geras norint numesti svorio turite atlikti kurdami naujus įpročius.

Pradėkite nuo įpročių, kurie jums atrodo įdomūs ir atrodo, kad jie lengvai derės jūsų gyvenime. Jei įmanoma, stenkitės būti labiau ribojantys, nei ribojantys. Pavyzdžiui, rinkitės papildomą porciją daržovių, papildomą stiklinę vandens ar dar pusvalandį miego, o ne prisiviliokite cukraus.

Pabandykite laipsnišką pakeitimą. Taip, būsi sveikesnis, jei mesti rūkyti. Bet jei šiuo metu to atrodo per daug, atminkite, kad jūs taip pat esate sveikesni už kiekvieną nerūkytą cigaretę, todėl pabandykite parūkyti mažiau cigarečių per dieną ir nepamirškite švęsti tos pergalės.

Geros žinios yra tai, kad mūsų sveikatos palaikymo galimybių yra beveik begalė - tai man buvo naujiena, nes anksčiau vienintelis dalykas, apie kurį kažkas iš tikrųjų su manimi kalbėjo, buvo numesti svorio ir manipuliuoti mano kūno dydžiu.

Nauji įpročiai, į kuriuos reikia atsižvelgti Yra daugybė gerų įpročių, kurie pagerins jūsų fizinę ir psichinę sveikatą. Jei esate įsitraukę į nuodingos dietos kultūrą, štai keletas, kurie ypač gali padėti pabėgti: Puoselėkite įsitikinimą, kad jūsų kūnas yra vertas priežiūros. Jei jūsų ir jūsų kūno santykiai yra asocialūs, galite pradėti organizuoti savotiškas porų konsultacijas.

Arizonos dietos programos

Sudarykite sąrašą visko, ką galite galvoti apie tai, ką jūsų kūnas daro mąstymo poslinkis norint numesti svorio labui - kvėpuoti, mirksėti, plakti širdis, banguoti, šypsotis, apkabinti ir tt.

Suvokkite savo mintis apie savo kūną, ypač sprendimus. Pastebėkite ir nutraukite neigiamas mintis ir pakeiskite jas dėkingumu už ką nors! Ši praktika visiškai pakeis jūsų santykį su kūnu, tačiau tam reikia laiko ir pakartojimo. Man tai užtruko apie tris mėnesius. Kuo labiau vertinau savo kūną, tuo labiau mačiau savo kūną kaip draugą. Ir kuo daugiau aš mačiau savo kūną kaip draugą, tuo mažiau norėjau su kuo nors susitaikyti taip mąstymo poslinkis norint numesti svorio ir ašsakydamas apie tai neigiamus dalykus.

Dabar mano kūnas ir aš esame komanda, o aš jai teikiu ne ką mažiau, kaip visapusišką palaikymą ir meilę. Vienas iš dažniausiai nepastebimų sveikatos aspektų yra stiprūs socialiniai ryšiai.

mąstymo poslinkis norint numesti svorio plonos šlepetės svorio metimas

Jei neturite stipraus socialinio tinklo, apsvarstykite galimybę prisijungti prie klubų internete ar asmeniškai ir pradėkite užmegzti gerus ryšius. Miegas yra labai svarbus sveikatai - tiek kiekis, tiek kokybė. Apsvarstykite galimybę skirti laiko papildomam miegui arba ieškoti geresnės miego higienos galimybių.

Hidratacija yra dar vienas būdas palaikyti savo sveikatą. Tai taip pat geras įprotis praktikuoti laipsnišką augimą! Per dažnai stengiamės per dieną nueiti nuo 0 iki 8 stiklinių vandens, dvi dienas praleisti dažniausiai tualetu, o paskui mesti. Tik viena papildoma stiklinė vandens per dieną per savaitę yra puikus būdas pradėti.

  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  • Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.
  • Plato efektas: kodėl nustojote mesti svorį ir ką daryti su juo.
  • Netinkami valgymo įgūdžiai, nekokybiškas maistas, nepakankamas ar per didelis jo kiekis — tai neigiami veiksniai, sukeliantys svorio, odos ir kitas sveikatos problemas.
  • Martos vyno darymo dietos programa Lengviausias būdas numesti svorio greitai Baigusi mokyklą būsimoji trenerė Arizonos universitete studijavo lengvąją atletiką, o vėliau studijas tęsė Kalifornijoje, kur įgijo bakalauro laipsnį, taip pat specializavosi sporto pratimų psichologijos srityje.
  • Saugus svorio metimas
  • Kaip numesti riebalų maišą visam laikui | tiksliai.lt
  • Jūsų antsvorio turintys klientai gali atsisakyti pakartoti tą patį neveiksmingą požiūrį, jei padėsite jiems atlikti tris pagrindinius poslinkius: 1.

Atidžiai apžiūrėkite, kaip rūpinatės savo psichine sveikata. Yra svorio metimas 56 metų moteriai įpročiai ir veiksmai, kuriuos galite naudoti norėdami atkreipti dėmesį į šią savigydos formą. Tai gali apimti šiek tiek laiko sau, medituoti, pamatyti terapeutą, pasiimti vaistų ar dar ką nors.

Maistas tikrai gali būti jūsų sveikatos palaikymo būdas. Sveikiems mitybos įpročiams priskiriamas geriamasis vanduo ir vaisių bei daržovių valgymas išskyrus atvejus, kai tai draudžiama dėl tam tikros medicininės būklės. Maistas taip pat gali būti sritis, kurioje gausu problemų ir sunku atsikratyti įpročių, kurie nepadeda ar stumia jus atgal į mitybos mentalitetą.

Apsvarstykite galimybę palaikyti sveiką mitybą - galbūt išbandysite intuityvų valgymą arba susirasite dietologą, dietologą ar sveikatos trenerį. Išmokite įsiklausyti į savo kūną ir užmegzkite ryšį su maistu, kuriame būtų atsižvelgiama ne tik į alkį, sotumą ir mitybą, bet ir į valgymo bei malonumo socialinius aspektus. Judėjimas yra tas, kuris gali palaikyti sveikatą, ir tai nereikalauja daug. Net kelios minutės čia ir gali būti naudingos.

Daugumoje rekomendacijų siūloma sukaupti 30 minučių saikingo aktyvumo mąstymo poslinkis norint numesti svorio dieną 5 dienas per savaitę arba 15 minučių intensyvaus aktyvumo per savaitę. Galite tai suskaidyti į mažesnius žingsnius, o jei negalite įsisavinti visų minučių, kai kurios vis tiek yra geresnės nei nė viena. Taip pat galite pasirinkti bet kokią veiklą, kuri jums patinka, nes viskas yra svarbu - vežimėlio judėjimas aplink kvartalą, sodininkystė, šokiai po svetaine ant mąstymo poslinkis norint numesti svorio ir mąstymo poslinkis norint numesti svorio Padarykite tai smagiai!

Naujos sveikatos kultūros kūrimas Laikui bėgant, aš išmokau tinkamai rūpintis savo kūnu, o ne bandyti jį susitraukti. Bet aš nebuvau padaręs visiškai perėjęs nuo toksiškos dietos kultūros prie visapusiškos meilės ir palaikymo savo kūnu. Taip yra todėl, kad gėda pagal svorį, stigma, patyčios ir priespauda yra tikros ir daro įtaką mano kasdieniam gyvenimui. Tai nėra kažkas, ką riebūs žmonės gali tiesiog įveikti pasitikėdami savimi ir nusiteikę daryti.

Kraujagyslės išpampę ir ant sprando, ir ant kojų, pulsas kaip pas peliuką Mikį, kuriam katinas sugriebė uodegą. Kraujospūdis toks, kad galva rodos plyš pusiau … Tas ir toks žmogus ruošiasi maitintis. Ir ką jūs manote jis valgys? O alkis už pusvalandžio po tokių pietų — nors  vienuolį su rūbais  be jokio pasišlykštėjimo, desertui… Moteris žvelgia į veidrodį ir vaizdas priverčia rankas matuojančiai sugriebti sau už šonų, po to dar už blauzdų.

Riebalaičiai samdomi mažiau ir moka mažiau nei tos pačios kvalifikacijos žmonės, dažnai gauname sveikatos priežiūros paslaugas, kurios yra žymiai prastesnės dėl gydytojų neobjektyvaus svorio, mūsų prašoma mokėti dvigubai daugiau už tą pačią paslaugą pavyzdys: pervežimas iš vienos nukreipkite į kitą plokštumoje ir siautėja patyčios.