Kada deginate kūno riebalus


Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Svorio metimas ar riebalų deginimas? Įvairūs Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės kada deginate kūno riebalus. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio! Tačiau, kiek iš jų riebalai?

6 riebalų deginimo klaidos

Vis daugiau ir daugiau žmonių pradeda rūpintis savo sveikata bei figūra. Tačiau visi nori sudeginti nereikalingus riebalus, ypač tuos, kurie pūpso ant pilvuko, šlaunų ir sėdmenų.

Sakykime, pradėjote laikytis dietos. Skaičiuojate kalorijas, nevalgote po 18 valandos ar kaip kitaip sumažinate suvartojamų kada deginate kūno riebalus skaičių. Po kurio laiko lipate ant svarstyklių, tikėdamiesi pamatyti pirmuosius rezultatus. Svarstyklės rodo, kad netekote 3 kilogramų kūno svorio.

Reader Interactions

Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio!

išlikite sveiki ir mesti svorį giliai sudeginti riebalai

Tačiau, kiek iš jų riebalai? Paprastos svarstyklės to neparodo. Laikantis dietų, badaujant, svoris dažniausiai krenta liesos kūno masės sąskaita. Sumažėjus raumenims, sulėtėja kada deginate kūno riebalus apykaita. Grįžus prie įprasto maitinimosi,  riebalinis audinys ima kauptis dar greičiau nei prieš tai.

Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus

Tarkime, norėdami sulieknėti pradėjote lankyti aerobikos užsiėmimus arba energingai dirbate su kardio treniruokliais. Gausiai prakaituodami galvojate, kad deginate riebalus. Po sekinančios treniruotės lipate ant svarstyklių — gal nukrito koks vienas kitas kilogramas?

Netekote pusę kilogramo svorio. Tačiau, kiek riebalų? Gal jūs paprasčiausiai netekote kūno skysčių? Prarasti kūno skysčiai atgaunami labai greitai ir numestas svoris atauga. Išsiskyręs prakaitas -  tai ne riebalai.

  1. 6 riebalų deginimo klaidos | tiksliai.lt
  2. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  3. Riebalų deginimo spurgų grąžtai

Atlikdami ilgalaikius aerobinius krūvius mažiname ne vien riebalinį audinį, tačiau kartu mažėja ir raumeninė masė, lėtėja medžiagų apykaita ir atsikratyti riebaliukų tampa vis sunkiau.

Žinodami, kad vien aerobiniai užsiėmimai nepadeda pagražinti kūno linijų, treniruoklių salėje papildomai atliekate po kelias serijas įvairių pratimų po 25 pakartojimų pilvukui, šlaunims, sėdmenims ir tikitės, kad sumažinsite šių problemiškų kūno vietų apimtis. Po kelių savaičių vėl sveriatės ant svarstyklių. Numetėte 2 kilogramus svorio.

Fizinis aktyvumas, sunaudoja labai daug energijos.

Tačiau, kiek iš jų yra riebalai? Nors ir numetėte pora kilogramų, tačiau kūnas vistiek atrodo suglebęs, nėra raumenų tonuso, nesimato grakščių kūno linijų. Vidutinio intensyvumo treniruotės su svoriais  padeda išlaikyti raumeninę kūno masę, tačiau tik ne tokios treniruotės, kai atliekamas didžiulis pakartojimų skaičius. Dar vienas pavyzdys. Po keleto savaičių treniruočių ir dietos lipate ant svarstyklių.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Jų parodymai nepakito. Svoris lygiai toks pat kaip ir prieš tai. Ir taip kelis kartus iš eilės.

kada deginate kūno riebalus didžiausias riebalų nuostolis per 2 savaites

Galvojate, kad jau kurį laiką nepadarote jokio treniruočių progreso. Ar tai reiškia, kad treniruočių programa neveiksminga?

Svorio metimas ar riebalų deginimas?

O gal mityba buvo blogai subalansuota? Gal papraščiausiai gaištate savo brangų laiką? Nusiviliama treneriu, nusiviliama dietologu, nusiviliama savimi — ir kai kuriuos tai priveda iki visiško treniruočių atsisakymo.

naudojant exlax numesti svorio

Nežinodami savo kūno kompozicijos negalime tinkamai įvertinti savo treniruočių ir mitybos programų efektyvumo. Kūno svoris gali likti toks pat, tačiau gali pasikeisti kūno kompozicija — padidėti raumenų masė ir sumažėti riebalų kiekis arba atvirkščiai, kas blogiausia - sumažėti raumenų masė ir padidėti riebalų kiekis.

Deividas Grinskis.