Kas yra kūno lieknas. Koks Jums yra tobulas moters kūnas? Aprašykite | tiksliai.lt


Iš išorės lieknas.

GYVENIMAS MARGAS

O iš vidaus? Pasirodo, yra šis tas baisesnio už plika akimi matomus poodinius riebalus — tai visceraliniai arba paprasčiau vadinami vidiniai riebalai, kuriais kas yra kūno lieknas mūsų vidaus organai. Regis, katino dienos baigėsi ir liekniesiems.

Merginos Shutterstock Jos lankstesnės. Liauni žmonės yra lankstesni, gracingesni, geba greičiau judėti. Nors sportiškumas nuo to nepriklauso, vis dėlto lieknų kūno formų merginos yra lankstesnės, joms lengviau atlikti kai kuriuos didelio lankstumo reikalaujančius pratimus. Pirmyn siekti sportinių rezultatų! Jos geresnės šokėjos ir tai juos užveda.

Angliškai netgi yra toks terminas skinny fat. Tai reiškia lieknas storulis.

Tai gali būti didelė klaida Nuoroda nukopijuota aA Dauguma žmonių apie savo antsvorį sprendžia lipdami ant svarstyklių savo vonios kambariuose arba pastebėdami, kad nebetelpa į savo mėgstamus drabužius. Tačiau gydytojai remiasi kiek moksliškesne formule, kuri vadinama kūno masės indeksu KMI.

Žmogus gali atrodyti lieknas, bet turėti per daug vidinių riebalų. Taip pat žmogus gali būti apkūnesnis, tačiau vidinių riebalų turėti mažiau. Tad jei esame liekni, dar nereiškia, jog neturime vidinių riebalų, kurie gerokai pavojingesni už besikaupiančius aplink mūsų šlaunis ar sėdmenis. Šie riebalai pavojingi dėl to, kad veikia kaip atskiras endokrininis organas.

liekna nugarą svorio metimas sužlugdė mano santuoką

Jie daro didžiulę įtaką hormonams, taip pat sukelia uždegiminius procesus, kurie yra pagrindinė daugelio ligų priežastis. Dėl vidinių riebalų pertekliaus gali pradėti vystytis širdies ligos, artritas, demencija.

Kitas dalykas — kaip sakiau, šie riebalai veikia hormonus, todėl gali lemti nuotaikų svyravimus, tapti depresijos, nutukimo priežastimi. Štai mums atrodo, kad neturime valios nustoti valgyti, nors iš tikrųjų išskiriami tam tikri hormonai, kas yra kūno lieknas didina mūsų apetitą.

Liekni žmonės gali būti stori viduje

Jei gausiai valgote daug cukraus turinčio maisto, rafinuotų angliavandenių makaronų, ryžių, bandelių, batono, duonos, saldumynų, geriate daug gaiviųjų gėrimųtada rizika prisikaupti vidinių riebalų yra didžiulė. Visi šie produktai skatina itin staigų cukraus kiekio kraujyje pakilimą, o tada išskiriamas hormonas insulinas, kuris dar kitaip vadinamas riebalų kaupiku. Kraujyje esanti perteklinė gliukozė riebalų pavidalu kaupiasi būtent aplink mūsų vidaus organus ir juosmenį.

  • Riebalų nuostolių partneris
  • Ar galite lieknėti, neprarasdami svorio
  • Koks gėrimas verčia mesti svorį
  • Tikrai ne.

Rinkimės maistą, kuris nekelia cukraus kiekio kraujyje arba kelia ne taip stipriai. Geriausi pasirinkimai: daug daržovių ir, tarkim, žuvis ar mėsa bei gerieji riebalai. Taip idealiausia.

Jums gali patikti

Kuprevičiūtė Rizika išauga ir tiems, kurie pakankamai neišsimiega. Trūkstant miego sutrikdoma hormoninė veikla, išsiskiria daugiau streso hormonų, pavyzdžiui, kortizolio, kurie vėlgi didina apetitą. Miego stygius taip pat gali būti priežastimi, kodėl mes persivalgome ir renkamės patogesnį — netinkamą maistą.

Juk neišsimiegoję būname irzlūs, neturime nuotaikos, todėl kyla noras save palepinti, tarkime, šokoladu ar kitu nenaudingu maistu.

kas yra kūno lieknas

Rizikuoja ir tie, kurie mažai juda. Taigi, kalbant apie vidinius riebalus, ir metis, ir metis gali atsidurti rizikos grupėje, jeigu jo mitybos ir gyvensenos įpročiai nėra tinkami. Pirmas — galime plika akimi įvertinti, ar žmogus turi išsikišusį pilvą. Taip pat galime įvertinti kūno proporcijas — liemuo turi būti lieknesnis už klubus: jei liemens apimtis platesnė nei klubų, tada galima įtarti per gausų vidinių riebalų kiekį.

Antras būdas tiks pasitikrinti tiems, kurie iš pažiūros yra liekni, bet taip pat gali būti prisikaupę vidinių riebalų. Yra specialios svarstyklės — kūno kompozicijos analizatorius.

kas yra kūno lieknas kaip valgyti maksimaliai svorio

Šios svarstyklės išmatuoja vidinių riebalų kiekį. Į vidinius riebalus turėtume žiūrėti atsakingiau, nes jie nėra vien keblumas bandant užsisegti džinsų sagą. Šie riebalai neigiamai veikia visą mūsų organizmą ir skatina įvairiausias ligas: pradedant padidėjusiu kraujo spaudimu ir baigiant vėžiu. Tai nėra nekaltas vidurių užkietėjimas ir svorio metimo simptomai. Sveikas žmogus turi turėti riebalų.

stds svorio metimas

Bendras jų kiekis turėtų būti apie 30 proc. Jie nesikaupia aplink rankas ar kojas — jie glūdi giliai ir liemens srityje. Vidinių riebalų geriausia neturėti arba turėti minimaliai, tačiau dar kartą pabrėžiu — bendras riebalų kiekis žmogui reikalingas. Pastebėjau, kad jei kūno kompozicijos analizatorius rodo, jog žmogus turi per mažą bendrą riebalų kiekį, tai visiems tiems žmonėms būdingas tas pats simptomas — jiems nuolat šalta.

Tarkime, vaisių sultys — apelsinų, obuolių ar kitos. Dažnai galvojame, kad natūraliai spaustos vaisių sultys yra naudingas produktas. Vaisiai — puiku, bet kai iš jų išspaudžiame sultis, gauname labai daug fruktozės, o skaidulas pašaliname. Kepenys turi apdirbti tą milžinišką fruktozės kiekį, todėl organui tenka didžiulis krūvis ir ta fruktozė dažniausiai yra paverčiama riebalų lašeliais, kurie kaupiasi aplink vidaus organus.

Mūsų mityba turėtų būti subalansuota. Valgiaraštyje neturėtų dominuoti angliavandeniai. Mitybos piramidę reikėtų pakeisti. Anksčiau jos pagrindą sudarydavo grūdiniai produktai, kurių suvartoti buvo rekomenduojama daugiausia, bet tai žalinga, nes grūdiniai produktai greitai pakelia cukraus kiekį kraujyje.

Kas yra kūno lieknas ypač pavojinga cukriniu diabetu sergantiems žmonėms. Tiesa, vidiniai riebalai cukrinio diabeto riziką taip pat didina. Taigi štai tipiškas šeimos meniu: pusryčiams kas yra kūno lieknas blyneliai su uogiene ar sumuštinis, pietums — kepsnys su košės ar ryžių garnyru, vakarienei — makaronai.

Taip grūdinių produktų suvalgome labai daug. Jie staigiai pakelia cukraus kiekį kraujyje, o tai yra toksiška ir organizmas turi išskirti hormoną insuliną, kuris tą cukrų neša į ląsteles, kad šios gamintų energiją, bet jei cukraus kiekis organizme pakilęs nuolat, tada ląstelės būna perpildytos ir gliukozė pradedama kaupti riebalų pavidalu.

Štai ilgainiui ir prikaupiame vidinių riebalų.

Sveikas ir lieknas kūnas

Kad to išvengtume, kaskart valgydami įtraukime daugiau baltymų ir riebalų, o ypač — daugiau gerųjų riebalų alyvuogių aliejaus, riešutų, sėklų, avokadų, alyvuogių. Tai itin siūloma diabetikams, kurie apskritai angliavandenių turėtų sumažinti iki minimumo ir padidinti gerųjų riebalų suvartojimą, nes gerieji riebalai nekelia cukraus kiekio kraujyje, todėl yra labai naudingi. Skaitykime maisto produktų etiketes ir nesirinkime produktų, kuriuose yra gliukozės, fruktozės sirupų.

  • Geriausias būdas prarasti kūno riebalų perteklių
  • Tačiau su amžiumi vis sunkiau išlaikyti dailias kūno formas.
  • Nanoblokų svorio metimas

Jei žvilgtelėję į etiketę matote, kad maisto produkto sudėtyje pirmasis ingredientas yra cukrus — nevartokite tokio kas yra kūno lieknas. Žinoma, būkite fiziškai aktyvūs, gerai išsimiegokite — 7—8 val. Atsisakykite gaiviųjų gėrimų, nes tos skystos kalorijos — vienos pavojingiausių. Tos pačios sultys. Juk nesuvalgysime iš karto šešių obuolių, bet iš jų išspaustą sulčių kiekį išgersime labai lengvai ir vienu kartu gausime tą didelį kiekį cukraus.

Dar stenkimės vengti streso, nes lėtinis stresas taip pat neigiamai veikia visus mūsų organus ir sukelia ligas. Visiškai streso išvengti greičiausiai nepavyks, tačiau raskime būdų, kaip atsipalaiduoti. Vienam padės meditacija, joga, kitam — pasivaikščiojimai ar bėgiojimas.

Naujienai -40% nuolaida

Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus redakcija. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. Skelbdami savo nuomonę, jūs sutinkate su taisyklėmis. Griežtai draudžiama www.

Taip pat skaitykite.