Numesti svorio pms


numesti svorio pms numesti emocinį ir fizinį svorį bakstelėjus

Arba guosdamasi, kodėl negali atsispirti saldumynams. Kaip palengvinti priešmenstruacinio sindromo sukeliamą diskomfortą?

Hormonų išdaigos: kodėl lieknėti geriausia iškart po mėnesinių - DELFI Gyvenimas

Artėjant mėnesinėms tampame dirglios, jautrios, piktos, viskas ima erzinti, galime apsiašaroti dėl menkniekio. Nieko nuostabaus — tempimo jausmas krūtyse, nuotaikų kaita, kylantys spuogeliai — PMS simptomai veikia ne tik mūsų darbingumą, bet ir gyvenimo būdą.

Pasak gydytojų, priešmenstruacinis sindromas pasireiškia beveik 75 proc. Tai trunka maždaug 10—7 dienas iki mėnesinių pradžios.

Temos, straipsniai, įmonės

Priešmenstruacinį sindromą sukelia hormonų pokyčiai organizme. Dėl to apninka nerimas, net gali sutrikti miegas. Dėl hormono prolaktino pabrinksta krūtys, jos tampa jautresnės, skausmingesnės. Tomis dienomis kūno svoris dėl besikaupiančių skysčių padidėja 0,5—2 kilogramais.

Kaip paaugliui numesti svorio

Be to, tikslumą mėgstantys mokslininkai apskaičiavo, kad savaitę prieš mėnesines moterys numesti svorio pms vidutiniškai kcal. Tad svertis šiuo metu nepatartina, nes tik dar labiau subjurs nuotaika.

Hormonų išdaigos: kodėl lieknėti geriausia iškart po mėnesinių

Taip pat per PMS daugeliui moterų padažnėja šlapinimasis, gali pūsti pilvą, mausti apatinę jo dalį ir strėnas, pagausėti prakaitavimas ar nukristi kraujospūdis. Paprastai stipresni nemalonūs PMS simptomai pasireiškia dvi dienas prieš menstruacijas, o stipresnis ar labai stiprus skausmas — pirmąją mėnesinių dieną.

Taip yra todėl, kad dėl padidėjusio hormonų prostaglandinų kiekio kraujyje ima susitraukinėti numesti svorio pms. Jei prieš menstruacijas ilgai ir smarkiai skauda pilvo apačią, reikėtų pasikonsultuoti su ginekologu. Tai gali būti ir kitų moteriškų ligų simptomas.

Koreguokite mitybą Pasak gydytojų dietologų, įtampos prieš menstruacijas galima išvengti pakeitus mitybą.

Nuorodos kopijavimas

Reikėtų 10 dienų prieš mėnesines į valgiaraštį įtraukti žuvies geriau kuo riebesnėsavokadų, bananų ir saulėgrąžų. Šiuose produktuose yra medžiagų, kurios slopina prieš mėnesines įsisiautėjusius hormonus ir mažina įtampą. Žuvyje yra daug nesočiųjų riebalų rūgščių, kurios atpalaiduoja spazmus.

Nemėgstate žuvies?

  • Geriausia ne kofeino riebalų degintojas
  • Kaip efektyviai ir saugiai mažinti svorį | tiksliai.lt

Gerkite kas rytą po šaukštą žuvų taukų. Avokaduose gausu vitamino E, kuris reguliuoja hipofizės, užkrūčio liaukos bei antinksčių žievės veiklą ir mažina tempimą krūtyse. Bananuose esanti aminorūgštis triptofanas ramina, slopina skausmą ir įtampą. Taip pat skatina geros nuotaikos hormono serotonino išsiskyrimą.

Dietologai siūlo vakare išgerti bananų kokteilio su pasukomis — rytą nubusite puikiai nusiteikusi. Jei prieš mėnesines beria odą, riebaluojasi plaukai, krimskite saulėgrąžų. Numesti svorio pms gausu cinko, kuris gražina odą ir reguliuoja lytinių hormonų veiklą, taip pat B grupės vitaminų ir magnio, slopinančių įtampą ir gerinančių nuotaiką.

Tomis dienomis jūsų valgiaraštyje turi vyrauti varškė, kalakutiena, jūrų gėrybės, kruopos, sėklos, grūdų produktai.

  1. Kaip sušvelninti PMS simptomus - tiksliai.lt
  2. Rūkymas stiprina PMS - Aktualijos - Ligos, sveikata, vaistai - tiksliai.lt
  3. Negalavimų priežastis — hormonų kitimas, t.
  4. Svorio metimas kramtyti ir spjaudyti

Venkite aštrių, saldžių bei sūrių maisto produktų, taip pat kavos ir kitų kofeino turinčių gėrimų — didina dirglumą. Valgykite salierų, petražolių, džiovintų slyvų, agurkų, figų — šalina skysčių perteklių iš organizmo. Mankštinkitės Priešmenstruacinio sindromo simptomus švelnina lengva mankšta gryname ore ar vandenyje taip pat kontrastinis dušasjogos pratimai, nes mažina ne tik įtampą, bet ir lygiųjų raumenų spazmus.

Judėjimas spartina kraujotaką, neleidžia organizme kauptis skysčiams.

Rūkymas stiprina PMS Rugsėjo 10d. Moks­li­nin­kai nu­sta­tė, kad rū­ky­mas ken­kia ne tik mo­ters gro­žiui. Pa­si­ro­do, PMS rū­ka­lėms bū­na du kar­tus daž­niau nei ne­rū­kan­čioms mo­te­rims. Prieš­menst­ru­a­ci­nio sin­dro­mo po­žy­miai yra: strė­nų skaus­mas, pa­brin­ku­sios ir skaus­min­gos krū­tis, taip pat spuo­gų at­si­ra­di­mas.

Be to, mankštinantis gaminasi daugiau vadinamųjų laimės hormonų endorfinų, kurie slopina skausmą. Tik tomis dienomis venkite per didelio fizinio krūvio, nes jis, priešingai, gali paskatinti dirglumą.

Daugiau vartodamos B grupės vitaminų tiamino ir riboflavino, maždaug trečdalis moterų gali išvengti priešmenstruacinio sindromo PMSteigia JAV mokslininkai. Pasak naujo tyrimo, B vitaminų poveikis PMS tikėtinas, kadangi šiai grupei priklausantys tiaminas B1 ir riboflavinas B2 žinomi kaip reikšmingai dalyvaujantys sintetinant įvairius neurotransmiterius, susijusius su PMS. Laikoma, kad daugelis reprodukcinio amžiaus moterų jaučia švelnius PMS simptomus, tačiau procentų moterų prieš mėnesines atsirandanti įtampa ir nuotaikos svyravimai labai trukdo normaliam jų darbui ir bendravimui.

Išbandykite aromaterapiją Per PMS būname jautresnės ir kvapams. Malonus eterinių aliejų aromatas padės atsipalaiduoti ir atsikratyti subjurusios nuotaikos.

numesti svorio pms 24h riebalų degintojas

Mėgstamo kvapo eterinio aliejaus galite pilti į vonią ir pagulėti 10—15 minučių, lašinti į aromaterapinę lempą ar tepti ant odos pavyzdžiui, riešą. Puikiai atpalaiduoja levandų, mandarinų, vanilės, šalavijų, makadamijų, santalų ar kedrų aliejai. Mylėkitės Jei vargina priešmenstruacinis sindromas, dažniau mylėkitės! Reguliarūs lytiniai santykiai padeda subalansuoti hormonų pusiausvyrą. Nustatyta, kad moterims, kurios seksu mėgaujasi reguliariai, o per sueitį patiria orgazmą, šis sindromas būna silpnesnis arba jo visai nejaučia.

Svoris priklauso nuo mėnesinių ciklo

Gerkite vaistažolių arbatą Priešmenstruacinio sindromo simptomus mažina kekinių blakėžudžių, rasakilų, trikerčių žvaginių, medetkų, melisų, sidabražolių, dirvinių asiūklių, kraujažolių, amalų, rozmarinų arbata.

Spazmus slopina kraujažolių, ramunėlių žiedai, taip pat cinamonas berkite jo į arbatą, kavą. Nuotaiką gerina jonažolių, o irzlumą slopina levandų arbata. Gerkite po stiklinę 2—3 kartus per dieną pusvalandį prieš valgį.

numesti svorio pms geriausi gėrimai svorio metimui

Skysčių perteklių padės sumažinti dilgėlių lapų, spanguolių arbata. Pastarųjų negerkite prieš miegą. Lina Grinkevičienė.