Svorio metimo skatinantys gėrimai, 10 arbatų kurios padės numesti svorio


Keletas patarimų, norintiems numesti svorio Kaip numesti svorio? Viršsvoris yra didžiulė žmonijos problema. Sėdimas darbas, fizinio aktyvumo trūkumas, persivalgymas, greitas maistas, alkoholis — visi šie dalykai skatinantys svorio augimą labai dažnai sutinkami visuomenės kasdienybėje. Didžioji žmonių turinčių aukštą kraujospūdį sveria daugiau jų optimalus svoris. O kur diabetas ir kitos ligos Nereikia svorio metimo skatinantys gėrimai, kol užklups ligos, jei turite viršsvorį, susiimkite jau šiandien.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Taip, svorio metimui reikia daug valios. Tačiau valia yra ugdoma. Kokie svarbiausi dalykai, norint sumažinti kūno svorį? Stebuklų tikrai nėra — pakanka sureguliuoti mitybą ir svoris palaipsniui susireguliuos. O jei dar padidinsite fizinį aktyvumą, tai tik paspartins procesus. Ir tikrai nereikia laikytis kraštutinių dietų, kur per mėnesį numetama po kg.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tai organizmui tikrai ne į naudą. Normalus svorio metimas yra kg per mėnesį. Net jei prarandate po 1 kg į mėnesį, tačiau stabiliai, tai irgi nėra blogai, juk per metus susidaro visi 12 kg! Taigi, ką valgyti ir ko nevalgyti?

Tokiu būdu gausite pakankamą kiekį kofeino ir katechinų, kad tai padėtų mesti svorį. Be to, daugelis jų per savaitę numetė daugiau nei trečdalį kilogramo. Taip pastebėta, kad šis skanus gėrimas mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Pirmas dalykas ko reikia atsisakyti arba kardinaliai sumažinti, tai cukrus. Tortai, šokoladai, saldūs gėrimai — viso to stenkitės nevalgyti.

Antras dalykas, tai gaminiai iš baltų miltų.

svorio metimo skatinantys gėrimai

Ir trečias dalykas, tai gyvulinės kilmės riebalai. Jų stenkitės arba visiškai nevartoti, arba mažais kiekiais ir ne kasdien.

7 lieknėti padedančios arbatos

Jau vien šių 3 dalykų pakanka, kad organizmas šiek tiek atsigautų. Tačiau to negana. Metant svorį privalu apriboti alkoholio vartojimą. Alkoholis turi daug nenaudingų kalorijų. Vienas alaus bokalas turi apie kcal.

svorio metimo skatinantys gėrimai

Pagalvokite, jei jūs išgeriate 5 bokalus. Tai juk kcal! Jei visiškai negalite atsisakyti alkoholio, apsiribokite minimaliais kiekiais, taurė vyno tikrai nepagadins reikalo.

5 gėrimai, kurie padės sulieknėti

Bet geriau apsieiti ir be jos. Dar vienas svarbus momentas, nevalgyti prieš miegą. Turi praeiti mažiausiai valandos iki miego po paskutinio valgymo. Jei visiškai negalite užmigti tuščiu skrandžių, pasidarykite neriebių salotų ar sugraužkite kokią morką. Na, ir bene svarbiausias dalykas — suvalgomo maisto kiekis bei jo padalijimas per dieną. Niekada, kartoju, niekada neprikimškite pilno skrandžio.

Tinklaraštis apie sveiką lieknėjimą

Idealiausia, jei pakylate nuo stalo su lengvu alkio jausmu. Pradžioje tai bus neįtikėtinai sunku. Atrodytų lengviau 10 km nubėgti, nei tai padaryti, tačiau su laiku organizmas įpras prie nedidelių porcijų ir bus lengviau. Be to, valgykite ne mažiau kaip 4 kartus per dieną. Idealiausia kartai. Tą milžinišką porciją, kurią sukertate per vien prisėdimą, padalinkite į dvi dalis.

Jei jūs valgote didelėmis porcijomis 3 kartus per dieną, suvalgykite jas per 6 kartus. Pamatysite, vien tai jau pagerins jūsų savijautą. Nebūsite apsivalgę, prikimšę skrandžio kaip kiaulės, jausitės kur kas lengviau.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną.

Pagreitės medžiagų apykaita, pats organizmas sunaudos daugiau kalorijų. Einam toliau.

10 arbatų kurios padės deginti riebalus, arbatos svorio metimui

Sumažinkite raudonos mėsos vartojimą. Idealiausia mėsos atsisakyti ir ją pakeisti žuvimi. Na, o jei be mėsos negalite, valgykite paukštieną.

Blogiausiu atveju jautieną, tačiau tikrai ne kasdien!

svorio metimo skatinantys gėrimai

Ir kardinaliai atsisakykite kiaulienos. Sumažinkite ne tik cukraus, bet ir druskos vartojimą. Jos žmonės suvartoja per daug, tiek tikrai nereikia prisikrauti druskos į maistą, kiek kraunasi tipinis pilietis.

5 maisto produktai, kurių geriau nevalgyti.

Žinoma, reikia priprasti prie mažiau sūdyto maisto, tačiau skoniai receptoriai tuo ir unikalūs, jog gana greitai persiorientuoja prie naujos mitybos ypatumų. Vartokite daugiau daržovių, vaisių, vietoj bulvių rinkitės kruopas, kiaušinius valgykite be trynių tik baltymus.

5 gėrimai, kurie veikia geriau nei dieta: svoris kris ir negrįš | tiksliai.lt

Baltą duoną pakeiskite rupia bemiele juoda duona. Ir — nepamirškite gerti daug vandens. Po litrus, vasarą ir daugiau. Jei sportuojate, taip pat nepamažinkite. Patarčiau dar vengti kavos. Jei geriate, tai minimaliai.

Shutterstock 2. Žaliųjų daržovių sultys Riebalus deginti padės žaliosios daržovės : lapinis kopūstas, brokolis, žiedinis kopūstas, žirniai. Jos ne tik padės lengviau mesti svorį, tačiau ir subalansuos hormonų, esančių jūsų organizme, kiekį.

Geriau rinkitės arbatą. Dabar apie judėjimą. Negalvokite, jog sportas padės numesti svorį, jei nekeisite mitybos ypatumų. Yra nemažai profesionalių sportininkų, kurie turi nemažą viršsvorį, nors prakaituoja sporto salėje kasdien. Tačiau su sportu gerokai greičiau pasieksite rezultatų. Juolab, sportas pagerina sveikatą, smegenų veiklą, stiprina širdį, praplečia kraujagysles, stiprėja raumenys, raiščiai.

Tad jei nesportuojate, rekomenduočiau pradėti.

  1. 5 gėrimai , kurie padės sulieknėti - DELFI Gyvenimas
  2. Ar norite, kad numesčiau svorio
  3. Vokiečių mokslininkų teigimu pusė litro gėlo vandens pagreitina medžiagų apykaitą iki 30 proc.

Kaip sportuoti, ką sportuoti — čia svorio metimo skatinantys gėrimai tema. Galite eiti į klubą, arba sportuoti namuose. Pavyzdžiui, Tabataapie kurią jau rašėme. Galite rinktis pabėgiojimą gryname ore, arba dviračio-treniruoklio mynimą kambaryje.

Pasirinkimų tikrai daug, pagal galimybes ir kišenę. Svarbiausia, kad judėtumėte. Daugiau vaikščiokite, į parduotuvę eikite pėsčiomis, užuot važiavę automobiliu nebent gyvenate už kelių kilometrų.

Nuorodos kopijavimas

Jei reikia užlipti laiptais į aukštą, lipkite pėsčiomis, kam tas liftas? Iš tiesų tereikia pakeisti mąstymą. Įsakyti savo protui elgtis kitaip ir jūs pamatysite, jog nebereiks kovoti su savo protu, jog darote kažką ne taip ir po mėnesio grįžtate prie svorio metimo skatinantys gėrimai.

Įsakykite savo protui daryti taip, kaip norite ir jis nebesipriešins. Norėdami pagreitinti svorio metimo procesą, galite pasinaudoti šiuolaikiniais farmokologijos mokslo pasiekimais. Tai ne fiziologinis įsikišimas, o maisto papildų vartojimas. Tinkamai suderinti maisto papildai gali kur kas greičiau padėti pasiekti norimą rezultatą. Išsamiau apie tai parašysime kituose straipsniuose, arba kreipkitės dėl konsultacijos į parduotuvėje dirbančius žmones.