Riebalų deginimas gyvenimo trukmė, Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje


Štai ką šiuo klau­si­mu iš­ties sa­ko moks­las Plonų žmonių metabolizmas spartesnis mitas Bendrai paėmus, teisingas priešingas teiginys: kuo didesnis esi, tuo daugiau reikia kalorijų palaikyti kūno veikimui.

Nuorodos kopijavimas

Bet gali būti kai kurių išimčių. Ląstelių gebėjimą metabolizuoti gliukozę ir riebiąsias rūgštis energijos gamybai sumažinančios KRS2 geno mutacijos dvigubai labiau paplitusios tarp nutukusių žmonių, nei tarp normalaus svorio. Bet jos retos. Pusamžių pilnėjimas neišvengiamas galbūt Senėjimas sukelia hormoninius pakitimus tiek vyrams, tiek moterims, ir jie gali nulemti polinkį pilnėti. Mažėjantis vyrų testosterono lygis sumažina raumenų masę, kas savo ruožtu sumažina riebalų deginimas gyvenimo trukmė, tuo tarpu moteriškų hormonų, tokių, kaip estrogenas balanso pokyčiai gali žadinti apetitą ir prislopinti metabolizmą.

Skubantiems

Bet svorio priaugimas nėra neišvengiamas, jei išliksite aktyvūs ir sendami valgysite mažiau. Ploni žmonės suvirškina mažiau maisto mitas Kai Claude'as Bouchardas Penningtono Biomedicinos tyrimų centre Baton Rouge, Luizianoje, palygino žmonių pb tinka numesti svorio, jose esančios energijos lygis skyrėsi nedaug, nepaisant polinkio priaugti svorio stiprumo.

riebalų deginimas gyvenimo trukmė

Manyta, kad suaugusieji jų neturi, bet dabar žinome, kad liekni suaugusieji šiek tiek turi. O savanoriams, 10 dienų buvusiems 15 °C temperatūroje po 6 valandas ir vilkėjusiems tik šortus ir marškinėlius, padaugėjo rudųjų riebalų.

Riebalų deginimas gyvenimo trukmė, pernelyg daug miego taip pat padidina nutukimo riziką.

riebalų deginimas gyvenimo trukmė

Dieta visam laikui sulėtina metabolizmą mitas Dieta sulėtina metabolizmą. Iš tiesų, pats valgymas jį paspartina, nes išsiskiria hormonas oksintomodulinas, dar ir slopinantis apetitą.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė? Siūlome kartu pasigilinti į tai, kokios treniruotės geriausiai tinka riebalų deginimui ir kaip jas taisyklingai daryti, kad veltui neeikvotumėte savo laiko ir jėgų. Kokios treniruočių rūšys geriausiai degina riebalus: 1. Tai šokiai, bėgimas, važiavimas dviračiu, ėjimas ir panašiai. Aerobinis krūvis iki šiol laikomas geriausiu sportiniu lieknėjimo būdu.

Tačiau nedaug įrodymų remia idėją, kad neišvengiamai atgausite visą numestą svorį dėl to, kad nuolatinis jojo dietinimasis visa laikui nuslopina metabolizmą. Tiesą sakant, griežtos dietos besilaikantys ar svorio netenkantys lėčiau, galiausiai priauga tiek pat.

riebalų deginimas gyvenimo trukmė

Po mankštos kalorijos tebedeginamos Tiesa Po mankštos apykaita paspartėja, nes kūnas atsigauna ir taiso save. Šis poveikis riebalų deginimas gyvenimo trukmė dar 3 — 24 valandaspriklausomai nuo mankštinimosi trukmės ir intensyvumo.

Efektas paprastai trunka ilgiau po jėgos pratimų, pavyzdžiui, su svoriais, nei po ištvermės pratimų, bet netgi tada jis gana mažas ir laikui bėgant, silpnėja.

Maisto papildai gali paskatinti apykaitą galbūt Daug jų reklamuojama. Dauguma tikriausiai neveikia. Dažnesnis valgymas paskatina apykaitą mitas Nors valgymas trumpam paspartina apykaitą, jis veikia ir kūno reakciją į insuliną — gliukozės lygį kraujyje reguliuojantį hormoną. Nesename tyrime vyrai buvo maitinami ta pačia dieta, po tris kartus arba po 14 užkandžių.

Naujas mitybos principas prailgina gyvenimo trukmę

Rečiau valgiusiųjų metabolizmas paspartėjo labiau, jie buvo mažiau alkani ir geriau kontroliavo kraujo gliukozę. Kai kuris maistas aktyviai lieknina galbūt Kitaip, nei plačiai tikima, kofeinas kavoje ar žaliojoje arbatoje nepaspartins sportuojant deginamų riebalų nykimo, bet gali sumažinti skausmo ir nuovargio pojūčiusleisdamas ilgiau mankštintis.

Jo teigimu, kūnas taps riebalų deginimo mašina, jei išbandysite sparčiai pasaulyje populiarėjančią mitybos naujieną. Bet tikroji tiesa yra ta, kad tokie maisto kiekiai nebūtinai palaikys mūsų kūno ir proto sveikatą. Maisto pramonė mums kala į galvas, kad valgyti daug ir saldžiai yra labai gerai. Aš juos suprantu, taip jie uždirba milijardus, —  sako daktaras.

Kapsaicinas — medžiaga, suteikianti čili pipirams jų aštrumą — gali padidinti energijos sunaudojimą, paskatindamas rudųjų riebalų aktyvumą. Medžiaga, esanti greipfrutuose pagerina organizmo atsaką į insuliną.

perteklinis svorio metimas geriausias būdas numesti svorio nuo vidurio

O naujas tyrimas rodo, kad ląsteliena slopina apetitą. Norėdami atsikratyti riebalų, valgykite daugiau riebalų mitas 10 tyrimų apžvalga rado mažai skirtumų žmonių bendrame metabolizmo lygyje, nesvarbu, ar jie valgė daug riebalų, mažai angliavandenių turinčią dietą — panašią į Atkinso, — ar turinčią mažai riebalų, o daug angliavandenių.

5 patarimai, kaip numesti svorio

Tačiau su baltymais kita kalba. Daug baltymų, mažai angliavandenių turinčią dietą valgę žmonės sunaudodavo 60 — papildomų kalorijų per dieną, galbūt dėl to, kad baltymų virškinimui reikia daugiau energijos, nei rafinuotiems angliavandeniams. Taip pat manoma, kad baltymai skatina sotumą.

Kas iš tikrųjų svarbu, tai ištvermė.

  1. Lieknėti per 1 mėnesį
  2. Naujas mitybos principas prailgina gyvenimo trukmę - LRT
  3. Deginti riebalus ar auginti raumenis?