Kaip mes netenkame riebalų iš klubų. Kodėl laikantis dietos mažėja krūtinė, bet nesiaurėja klubai?


Mokymai » Seluyanov vietinis riebalų deginimas. Vietinis svorio metimas: ką pasakys mokslas? Seluyanov vietinis riebalų deginimas. Vietos svorio metimas ar tikslingas riebalų kaip mes netenkame riebalų iš klubų yra labai ginčytina problema. Be to, beveik visi, kurie bent jau turi ką nors bendro su kūno rengyba, kultūrizmu ar sporto aikštynu, ginčijasi dėl jo.

Beveik visi mano, kad įpareigojimas įsitraukti į diskusiją apie vietinį riebalų deginimą pradedant kūno rengybos instruktoriais, kurie tik neseniai baigė kūno rengybos kursus, baigiant mokslo šviestuvais, laboratorijų vadovais ir profesoriais.

Vis dėlto nenuostabu, kad ši tema sukelia tokį rezonansą.

Nuomonių atskyrimas Mes įpratę atkreipti dėmesį į valdžios institucijų nuomonę. Tai yra, jei didelis dėdė-treneris mūsų sporto salėje mums sako, kad nėra vietinio riebalų deginimo, tada mes linkę juo tikėti, nes jis iš principo yra mums autoritetas. Tačiau problema yra ta, kad jo autoritetas priklauso tik nuo to, kad mes neturime kitų valdžios institucijų. Tačiau net apsilankę pas mūsų šalies mokslininkus galite rasti daugybę mokslinių darbų ir tyrimų, patvirtinančių, kad egzistuoja vietinis riebalų deginimas.

Be to, kai kurie netgi kuria treniruočių sistemas, galinčias užtikrinti vietinį riebalų deginimą ir kurios, beje, yra plačiai naudojamos Vakaruose ir dėl tam tikrų priežasčių mūsų sportininkų visiškai ignoruojamos. Tuomet iškart kyla du klausimai: ir visų raumenų grupių treniruotės, kurias, beje, rekomenduojama atlikti pradedantiesiems tik prižiūrint tam pačiam treneriui - ar tai nėra rinkodaros žingsnis?

Ir antras klausimas: remiantis tuo, ką jūs deklaruojate, kad vietinis riebalų deginimas yra neįmanomas? Dažniausiai treneris nesugeba išsamiai atsakyti nei į pirmą, nei į antrą klausimą. Be to, paskelbta ir plačiai žinoma apie vietinio riebalų deginimo tyrimus.

Nuoroda nukopijuota aA Šiuo metu socialiniuose tinkluose sklando daugybė humoristinių įrašų, neva dabar, karantino metu, galima tinginiauti ir valgyti viską, įskaitant ir nesveiką, nesubalansuotą maistą, o vėliau sukauptus riebalus tiesiog nusiurbti chirurginiu būdu.

Ir, remdamasis savo patirtimi, galiu pasakyti, kad kai kurie iš jų tikrai pasiekia 40 svarų svorio metimo istorijų rezultatų, jei atliekama treniruotė yra bent jau artima sąlygoms, kuriomis vyksta vietinis riebalų deginimas.

Riebalų deginimo fiziologija Trumpai apsvarstykite riebalų atsargų pašalinimo mechanizmą.

Specialistės patarimai: kodėl nepatartina sportuoti prieš pusryčius ir vėliau nei 18 val.

Žmogaus kūne esantys riebalai yra laikomi specialiai tam sukurtose ląstelėse - lipocituose. Išsiskirdami iš lipocitų, riebalai suskaidomi į riebalų rūgštis ir gliceriną. Be to, riebalų rūgštys turi patekti į raumenų ląstelės mitochondrijas, kur oksidacijos procesas vyksta išleidžiant energiją. Kiekvienas lipocitas turi receptorius, reaguojančius į hormonus, turinčius lipolitinių savybių.

Šiuos hormonus išskiria endokrininės liaukos. Yra keli lipolitinių hormonų tipai, atitinkamai, tas pats receptorių rūšių, sąveikaujančių su vienu ar kitu hormonu, skaičius. Hormonai, su kuriais sąveikauja lipocitų receptoriai: adrenalinas, adrenokortikotropinis hormonas, gliukagonas, norepinefrinas, skydliaukę stimuliuojantis hormonas, vazopresinas, α ir β-melanocitus stimuliuojantis hormonas, augimo hormonas Taigi, visavertis riebalų deginimo procesas atrodo taip: kaip mes netenkame riebalų iš klubų išorinių ir arba vidinių veiksnių poveikio į kraują išsiskiria hormonai, turintys lipolitinių savybių.

Judėdami palei kraują, jie sąveikauja kaip mes netenkame riebalų iš klubų lipocitų receptoriais, todėl riebalinės rūgštys ir glicerinas iš lipocitų patenka į kraują. Ypatingu būdu riebiosios rūgštys yra gabenamos į mitochondrijas, kur vyksta ilgai lauktas riebalų deginimas. Vietinis riebalų deginimas Apsvarstytas riebalų deginimo proceso fiziologija leidžia analizuoti abiejų pusių argumentus: tų, kurie teigia, kad vietinis riebalų deginimas yra neįmanomas, ir jų priešininkų.

Taigi, svarbiausi pirmosios argumentai: 1.

kaip mes netenkame riebalų iš klubų efektyvus būdas prarasti kūno riebalus

Ląstelinių receptorių, reaguojančių į lipolitinius hormonus, aktyvumas yra daug mažesnis kūno vietose, kurios yra fiziologiškai sukurtos kaupti riebalų atsargas sėdmenis, skrandį. Apsvarstykite priešingą požiūrį. Pirmasis priešpriešinis argumentas: nepaisant to, kad kraujas vienodai juda visame kūne, visiškai įmanoma padidinti kaip mes netenkame riebalų iš klubų tūrį konkrečioje kūno vietoje.

Kultūrizme net tokia technika egzistuoja, ji vadinama siurbimu. Įdomu tai, kad kultūristai visur naudoja siurbimą, yra gerai susipažinę su šio proceso fiziologija, tačiau tuo pat metu tvirtina, kad kraujas cirkuliuoja tolygiai visame kūne, todėl vietos numesti neįmanoma. Be to, gerai žinomas kūno gebėjimas prireikus padidinti kraujagyslių tinklą. Paprasčiau tariant, jei vienoje vietoje visada yra daug kraujo, susidaro naujos kraujagyslės, skirtos normalizuoti jos apytaką.

svorio netekimas cirozė kaip mes netenkame riebalų iš klubų

Šis nevalingas kūno bandymas kištis į vietinį riebalų deginimą reikalauja padidinti krūvį, kad palaikytų hormonų koncentraciją kraujyje. Antras prieštaringas argumentas: jei tam tikrų ląstelių receptoriai ilgainiui gali sumažinti jautrumą hormonams, kodėl atvirkštinis procesas neįmanomas?

Visiškai įmanoma, kad tinkamai pasirinkus kūno zonų receptorius, fiziologiškai suprojektuotus kaupti riebalams, padidės jų jautrumas hormoniniam poveikiui arba padidės receptorių skaičius.

Taigi tai, kad įmanoma daug kartų padidinti kraujo kiekį konkrečioje kūno vietoje, pateisinome. Vienintelis įspėjimas - šis kraujas turėtų būti prisotintas hormonų, turinčių lipolitinių savybių.

Kodėl laikantis dietos mažėja krūtinė, bet nesiaurėja klubai?

Tai galima visiškai pasiekti pasitelkus tinkamus mokymus ar farmakologinius preparatus. Moksliniai įrodymai Vietinio riebalų deginimo klausimą atidžiai svarstė mūsų tautietis Viktoras Nikolajevičius Selujanovas. Ši tema jį sudomino, nes jis pastebėjo, kad sportininkams, užsiimantiems rankų lenkimu, kūno riebalų sankaupos nyksta daug greičiau nei bet kurioje kitoje kūno vietoje. Na, o tada prasidėjo Įdomu tai, kad tyrimai, atlikti V. Selujanovas patvirtino ne tik taško riebalų sumažinimo, bet ir vietinės hipertrofijos galimybę.

Ar raumenys sveria daugiau nei riebalai?

Paprasčiau tariant, norint suformuoti tūrinį gluteumą, nereikia dirbti su visais raumenų grupės, kuriai jis priklauso, raumenimis. Pakanka teisingai dirbti su vienu konkrečiu raumeniu. Be to, profesorius parengė mokymo programą, skirtą pakeisti kūno sudėjimą, ir mitybos programą, atitinkančią šį mokymą. Rusijoje jis mažai žinomas, tačiau Vakaruose jis plačiai naudojamas.

Ši programa vėliau buvo pritaikyta vietiniam riebalų deginimui ar hipertrofijai ir gana aktyviai naudojama dabar mokant imtynininkų. Deja, beveik nė vienas iš šiuolaikinių kūno rengybos klubų ir sporto salių trenerių nepasakoja savo klientams apie vietinio svorio metimo galimybę, priversdami juos pakartotinai atlikti ilgas visų raumenų grupių treniruotes. Nuo teorijos iki praktikos Ir galiausiai įdomiausias dalykas yra kaip mes netenkame riebalų iš klubų, kaip organizuoti vietinį riebalų deginimą.

Na, žinoma, norint užtikrinti riebalų rūgščių panaudojimą, tai yra, sukurti energijos deficitą.

tiksliai.lt - Ar raumenys sveria daugiau nei riebalai?

Tam naudojama dieta, kuri iš esmės atitinka standartinę dietą, skirtą svorio metimui, derinant ją su tinkamais treningais. Paprasčiausias būdas yra sintetinti adrenalino hormoną - tam reikia atlikti intervalinį kardio HIIT.

kaip mes netenkame riebalų iš klubų

Po to, nepertraukdami poilsio, mes pradedame užpildyti probleminės srities raumenis krauju. Lygiagrečiai kraujas taip pat pateks į riebalinį audinį, atitinkamai, lipocitų receptoriai reaguos į hormono buvimą.

Eglių raumenų treniruotės režimas - 30 sekundžių intensyvaus darbo, po to 30 sekundžių poilsio. Tai yra vienas požiūris.

Nuorodos kopijavimas

Yra trys tokie požiūriai, kuriuos reikia pertraukti minutes, norint užsiimti veikla lauke. Trys požiūriai sudaro rinkinį. Optimaliausia komplektuoti 10 tokių rinkinių, mažiausias skaičius - 5 komplektai. Tada mokymas gali būti laikomas baigtu. Pagal šią sistemą reikėtų treniruotis du kartus per savaitę, tokias treniruotes pertraukiant įprastu kardio treniruokliu.

  • Jonaviečių svorio metimas
  • Svorio metimas per savaitę patarimai
  • Riebalų deginimo pulso diapazonas
  • Daugelis mano, kad jie virsta energija arba raumenimis, tačiau jie yra iškvėpuojami anglies dvideginiu arba pašalinami kartu su kūno skysčiais, rašė iflscience.

Rezultatas bus pastebimas po dviejų savaičių. Rezultatas - žymiai pagerėjęs penktojo taško vaizdas per dvi savaites! Ir beveik sulaužytas kojų preso treniruoklis. Jei norite tinkamai treniruotis, tada negalite išsiversti be kvalifikuoto specialisto patarimo. Tarp jų yra Viktoras Nikolajevičius Selujanovas, sporto sporto laboratorijos, kaip mes netenkame riebalų iš klubų buvo surengta Maskvos fizikos ir technologijos institute, IT vadovas. Selujanovo treniruočių metodai yra pagrįsti fiziologine žmogaus kūno struktūra.

Taigi žmonėms, turintiems aterosklerozinių plokštelių, rekomenduojama atsisakyti jėgos pratimų. Neatsižvelgimas į šią rekomendaciją gali užkimšti arterijas, nes atsiskiria tos pačios plokštelės. Jie gali išeiti dėl padidėjusio slėgio mankštos metu.

  • Apiplėšti kardashian numesti svorio
  • Kodėl laikantis dietos mažėja krūtinė, bet nesiaurėja klubai? | tiksliai.lt
  • Pati programa ir pratimų atlasas pateikiami šiame paveikslėlyje.
  • Ar greičiausias antsvorio naikinimo būdas yra riebalų nusiurbimas? - DELFI Stilius

Kultūrizmo treniruočių metodika pagal Seluyanov Viktor Nikolaevich Užsiimdami kultūrizmu, turite suprasti, kaip tinkamai atlikti įvairių tipų pratimus. Norėdami tai padaryti, atlikdami tam tikro tipo pratimus, turite būti susipažinę su raumenų ir kaulų sistemos darbais. Priešingu atveju kyla pavojus sužeisti kūną.

Treniruotės metu, atliekant kiekvieną pratimą, būtina pasiekti įtampą: pilną ir maksimalią. Tai galite pasiekti vienu iš šių būdų: didelis intensyvumas. Taikant šį treniruočių metodą, reikiamas pakartojimų skaičius yra nuo 1 iki 3. Pagrindinis šio treniruočių proceso pranašumas yra produktų, nes dėl to vyksta baltymų sintezė, nesusikaupimas.

Nurodytas treniruočių metodas padeda pagerinti neuromuskulinę kontrolę; vidutinio intensyvumo. Vienu metodu atliekama iki 12 pakartojimų.

Vienas pratimas vidutiniškai trunka iki 70 sekundžių. Didžiausią efektą mankšta suteiks galimybių ribose. Svarbu nepamiršti įgyvendinti kelis paskutinius metodus, nes jie duoda geriausią rezultatą; žemo intensyvumo klasės.

Reikalingas pakartojimų skaičius yra iki 25 vienu metu.

Pagrindiniai klubo sąnario korekcijos principai

Vieno pratimo trukmė neviršija 70 sekundžių. Viso požiūrio metu raumenų atsipalaidavimas neleidžiamas. Poilsis tarp rinkinių svyruoja nuo 20 iki 60 sekundžių. Kultūrizmo treniruočių programa Selujanovui - ką ir kaip atlikti Treniruotės programa suskirstyta į 4 dienas: pirmadienį reikalaujama, kad sportininkas atliktų stuburo raumenų trapecijos ir deltos vystymosi treniruotes. Kitos raumenų grupės numesti svorio m5 mažesnio intensyvumo - komplektai; antradienis - pratimų rankų ir pilvo raumenims treniruotės.

Treniruotės būdas - lavinimas - 4—9 komplektai; ketvirtadienis - darbas su pailginančiais kojų raumenimis ir plaštakų lenkiamaisiais raumenimis. Likusios raumenų grupės treniruojasi mažesnio intensyvumo 1—2 komplektai ; penktadienis - darbas lenkiamų kojų sąnarių srityje. Atlieka 4—9 komplektus vienam pratimui. Jei nesate tikri, kaip teisingai atlikti visus aukščiau išvardintus metodus, būtinai peržiūrėkite Seluyanovo treniruočių metodikos vaizdo įrašą, kad išvengtumėte traumų.

Selujanovo intervaliniai treniruotės - pagrindiniai principai Intervalinio mokymo metodas pagal Seluyanovą turėtų būti sukurtas laikantis šių pagrindinių principų: neverta perkrauti savo kūno.

Mūsų organizmas gyvena tam tikru energetiniu ritmu, prie kurio, deja, galėtume prisiderinti tik savaitgaliais ir per atostogas. Vis dėlto sportuoti galima tiek ryte, tiek vakare, tačiau būtina žinoti taisykles. Kas vyksta organizme, kai intensyviai sportuojame anksti ryte Lietuvos sporto universiteto dėstytoja, sveikatingumo trenerė dr.

Būtina teisingai paskirstyti apkrovą atsižvelgiant į treniruotės tikslus: jėgos, ištvermės ar greičio padidėjimą. Būtina parinkti kūno apkrovas, atsižvelgiant į sportininko amžių.

Pavyzdžiui, norint suktis širdimi padidinti smūgių apimtį būtina nuo 18 metų. Iki šio amžiaus būtina užsiimti fiziologinių savybių ugdymu; pagrindinis intervalinių treniruočių tikslas yra pasiekti tam tikrą pusiausvyrą tarp raumenų audinio ir širdies raumens sunaudoto deguonies.

Šis etapas gali būti vadinamas riebalų deginimo treniruotėmis. Paruošęs raumenis, sportininkas turi pradėti užsiimti širdies smūgio apimties didinimu. Tai galima padaryti suteikiant kūnui ilgalaikes statines apkrovas, kurių impulsas yra — dūžių. Tai užtikrinama dėl to, kad širdis pradeda temptis dėl nuolatinio kraujo tekėjimo dideliais kiekiais.

japonų lieknėjimas

Taikant šį širdies tūrio didinimo metodą, rekomenduojama vartoti anabolinius steroidus, amino rūgštis ir gainerius. Būtina juos vartoti mažomis dozėmis. Atminkite, kad reguliariai vartojant steroidus ir trūkstant baltymų organizme, gali prasidėti raumenų skaidulų distrofija.