Svorio metimas mus, Užkandžių valgymas tarp valgių – pasenusios naujienos


  • Kaip prarasti riebalus vyras
  • Pašalinti riebalų plokštelę
  • Apie mus | Svorio metimas, dietos bei nemokamos sporto programos.
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Keletas patarimų, norintiems numesti svorio
  • Svorio Metimo Asmeninės Treniruotės Kaune | Svorio Metimo Ekspertas Online Personal Trainer
  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio Kaip numesti svorio? Viršsvoris yra didžiulė žmonijos problema.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Sėdimas darbas, fizinio aktyvumo trūkumas, persivalgymas, greitas maistas, alkoholis — visi šie dalykai skatinantys svorio augimą labai dažnai sutinkami visuomenės kasdienybėje. Didžioji žmonių turinčių aukštą kraujospūdį sveria daugiau jų optimalus svoris.

O kur diabetas ir kitos ligos Nereikia laukti, kol užklups ligos, jei turite viršsvorį, susiimkite jau šiandien. Taip, svorio metimui reikia daug valios.

tkd svorio metimas

Tačiau valia yra ugdoma. Kokie svarbiausi dalykai, norint sumažinti kūno svorį?

Rolandas'PT4U Svorio Metimo Asmeninis Treneris

Stebuklų tikrai nėra — pakanka sureguliuoti mitybą ir svoris palaipsniui susireguliuos. O jei dar padidinsite fizinį aktyvumą, tai tik paspartins procesus. Ir tikrai nereikia laikytis kraštutinių dietų, kur per mėnesį numetama svorio metimas mus kg.

svorio metimas mus

Tai organizmui tikrai ne į naudą. Normalus svorio metimas yra kg per mėnesį.

Svorio Metimo Asmeninės Treniruotės

Net jei prarandate po 1 kg į mėnesį, tačiau stabiliai, tai irgi nėra blogai, juk per metus susidaro visi 12 kg! Taigi, ką valgyti ir ko nevalgyti?

svorio metimas mus cize svorio metimo serijos

Pirmas dalykas ko reikia atsisakyti arba kardinaliai sumažinti, tai cukrus. Tortai, šokoladai, saldūs gėrimai — viso to stenkitės nevalgyti.

svorio metimas mus

Antras dalykas, tai gaminiai iš baltų miltų. Ir trečias dalykas, tai gyvulinės kilmės riebalai.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Jų stenkitės arba visiškai nevartoti, arba mažais kiekiais ir ne kasdien. Jau svorio metimas mus šių 3 dalykų pakanka, kad organizmas šiek tiek atsigautų.

  • Riebalų deginimo maisto gidas
  • 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT

Tačiau to negana. Metant svorį privalu apriboti alkoholio vartojimą.

T.Šliažaitė: pasenę metodai, kurie nepadeda numesti svorio

Alkoholis turi daug nenaudingų kalorijų. Vienas alaus bokalas turi apie kcal. Pagalvokite, jei jūs išgeriate 5 bokalus. Tai juk kcal!

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Jei visiškai negalite atsisakyti alkoholio, apsiribokite minimaliais kiekiais, taurė vyno tikrai nepagadins reikalo. Bet geriau apsieiti ir be jos.

Dar vienas svarbus momentas, nevalgyti prieš miegą. Turi praeiti mažiausiai valandos iki miego po paskutinio valgymo.

ppi svorio metimas

Jei visiškai negalite užmigti tuščiu skrandžių, pasidarykite neriebių salotų ar sugraužkite kokią morką. Na, ir bene svarbiausias dalykas — suvalgomo maisto kiekis bei jo padalijimas per dieną.

Palaikykite namuose idealią švarą Sūrus, riebus ir saldus maistas mums atrodo labai skanus, nes gamtoje toks aptinkamas labai retai, tačiau mums tai būtina norint normaliai funkcionuoti.

Niekada, kartoju, niekada neprikimškite pilno skrandžio. Svorio netekimas kcmo, jei pakylate nuo stalo su lengvu alkio jausmu.