Zumba svorio metimas pradedantiesiems


svorio metimas - Forumas | tiksliai.lt

Treniruotės Daugelis jau įvertino tokių užsiėmimų privalumus. Taip pat tarp mūsų klientų jau yra pažengusių į priekį fizinio tobulėjimo kelyje ir nebesitenkinančių įprastu funkcinių treniruočių intensyvumu. Apie ją ir sukasi mūsų kalba.

zumba svorio metimas pradedantiesiems bus kūno kovos padės man numesti svorio

Pastebėjau, kad kai žmonės susikoncentruoja vien tik į svorio metimą ar raumeninės masės auginimą, treniruotės ilgainiui pasidaro rutininės ir neįdomios. O kai duodi pratimus, kurių negali atlikti — ima demonstruoti charakterį, užsispyrimą, valią, bando, bando ir iš savęs išspaudžia maksimumą.

Nauji iššūkiai visada įdomūs ir motyvuojantys, o kartu duoda tikrai apčiuopiamų, matomų rezultatų. Šios grupės idėja ir buvo suburti žmones, kurių pagrindinis tikslas nėra nei numesti, nei priaugti svorio, bet jie nori sportuoti, mėgsta naujus iššūkius ir nori tobulinti savo kūno funkcionalumą, nori nepriekaištingai jį valdyti.

SVORIO METIMAS GRUPĖJE TĄ PAČIĄ PROBLEMĄ SPRENDŽIANČIŲ VAIKŲ YRA EFEKTYVESNIS.

Man pačiam tai įdomu, o tai kuo degi, norisi pasidalinti. POWER treniruotės — tai aukščiausias sporto klubo treniruočių lygmuo, ir čia, be abejo, susirenka ne pradedantieji. Būtina ne tik mokėti techniškai teisingai atlikti pagrindinius judesius, bet ir būti pakankamai tvirtiems ir atlikti sudėtingesnes bazinių judesių variacijas.

Šios treniruotės metu taip pat nuolat mokomės daug naujų judesių, tačiau jie žymiai sudėtingesni. Tai puiki treniruotė, norintiems geriau išmokti valdyti savo kūną. Vien noro tikrai nepakanka. Tokiu atveju paprašau parodyti, kaip žmogus atlieką paprastą pritūpimą ar atsispaudimą.

Atsiliepimai

Ir to pakanka, kad pamatytum — norinčiajam tiesiog dar per anksti. POWER treniruotė jam tiesiog atneš zumba svorio metimas pradedantiesiems žalos, o ne naudos. Intensyvios treniruotės metu grupėje nėra galimybių skirti dėmesio vienam žmogui ir jo bazinių pratimų mokymui. Tokiems rekomenduoju palankyti grupinę bazinių judesių treniruotę, padirbėti su asmeniniu treneriu arba rinktis ne tokią intensyvią treniruotę zumba svorio metimas pradedantiesiems grupėje. Pratimų meniu skamba gana vyriškai… Ar šios treniruotės subalansuotos tik vyrams?

Ar daug moterų ryžtasi tokiems iššūkiams?

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Tačiau tai nereiškia, kad prie grupės negali prisijungti moterys. Tiesą sakant POWER treniruotes jau išbandė kelios tikrai labai stiprios ir pažengusios merginos, gebančios daryti prisitraukimus, stovinčios ir ant galvos, ir ant rankų. Tačiau jos išbandė, bet nepasiliko. Tiesiog nepritapo zumba svorio metimas pradedantiesiems kompanijoje.

POWER treniruotė – maksimaliam kūno valdymui

Vyrams reikia konkuravimo, o joms ne. Moterys dirba su du kartus mažesniais svoriais, jos žino, kad negali lygiomis jėgomis konkuruoti su vyrais, negali jiems prilygti ir jų zumba svorio metimas pradedantiesiems vien dėl fiziologinių priežasčių.

Aš jiems iškeliu tikslus ir tai juos zumba svorio metimas pradedantiesiems. Kiekvieną treniruotę jie turi atlikti judesius geriau, nei tai darė praėjusią treniruotę. Todėl kiekvieną kartą atlikę pratimą užfiksuojame rezultatą lentoje, tam, kad sekantį kartą žinotume, kiek reikia ūgtelėti… Taip tobulėjame ne tik fiziškai, bet ir išmokstame naujų judesių. Čia susirenka skirtingi riebalų nuostoliai dėl kvėpavimo, su skirtingais gebėjimais, jie stebi vieni kitų sėkmes ir nesėkmes — iš jų mokosi.

Mato, kad judesiai, kurie vienam yra kol kas sunkai įkandami, kitam — lengvai įveikiami. Taip viduje atsiranda ir sveika konkurencija. Tai suteikia motyvacijos judėti bei padeda suvokti, kad šalia sportuojantys yra lygiai tokie patys kaip ir jis ir viską įmanoma pasiekti atkakliu darbu.

Ar egzistuoja amžiaus cenzas? Gal užsiėmimas tik jauniems ir energingiems?

svorio metimas

Nors griežto amžiaus cenzo nėra, bet šias treniruotes dažniausiai renkasi jaunesni vyrai, kurių amžiaus vidurkis apie 30 metų. Tai pats jėgų pikas.

zumba svorio metimas pradedantiesiems

Tačiau grupėje yra ir keturiasdešimtmečių — amžius tikrai nėra rodiklis. Ką dar tobulinate be sudėtingos pratimų technikos? Kokių kūno, pokyčių galima tikėtis?

zumba svorio metimas pradedantiesiems

POWER treniruotėse stengiuosi nubrėžti fizinio tobulėjimo kelią. Parodyti, kad tai įmanoma, ir paaiškinti, kaip to siekti. Tuoj bus metai, kai egzistuoja šios treniruotės ir kai kurių dalyvių progresas yra tikrai įspūdingas.

POWER treniruotė – maksimaliam kūno valdymui | Sporto klubas GOODLIFE

Jei treniruočių pradžioje trys prisitraukimai buvo riba, šiandien lengvai įveikiamas ir prisitraukimas ant žiedų su išsikėlimu Muscle-Up. Kitas niekada nestovėjo ant rankų — šiandien jau be sienos pagalbos gaudo pusiausvyrą.

Stengiuosi pateikti kuo platesnę judesių įvairovę ir pratimų ciklą keisti kas 3 savaites — taip ne tik išvengiame rutinos, bet ir apimame žymiai platesnį judesių spektrą. O kūno pokyčiai taip pat matosi. Visi sportuojantys tapo akivaizdžiai tvirtesni, priaugo raumeninės masės, sumažėjo riebalų, pakito kūno kompozicija, jie džiaugiasi puikia koordinacija, lankstumu.

  1. Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti 4.
  2. „POZITYVIKSAS“ - KLUBAS SIEKIANTIEMS NUMESTI SVORIO VAIKAMS IR JAUNUOLIAMS
  3. Svorio metimo kandiklis
  4. Geriausias riebalų degintojas be susidūrimo

Saugus sportas, tikslus pratimų atlikimas, kuo didesnė judesių įvairovė. Noriu, kad visi dalyvavę POWER treniruotėse galėtų prisitaikyti prie aplinkos ir joje gerai jaustųsi. Tikiuosi jie bus pasiruošęs visiems gyvenimo iššūkiams.

  • Vasilisa Tarasova - tiksliai.lt
  • Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti
  • Svorio metimo tikslų pavyzdžiai
  • Zumba – smagus būdas mesti svorį (video) | tiksliai.lt
  • Ar jis gali numesti svorio