Kaip mesti svorį naudojantis savo protu


Konkursas! Kaip pasikeistų mano gyvenimas, jei sulieknėčiau

Nuoroda nukopijuota aA Per pusšimtį metų ši patraukli koncepcija sulaukė milijonų pasekėjų. Kaip viskas prasidėjo?

ar galite numesti svorio su ibs

Labai paprastai. Niujorke gyveno paprasta 38 metų namų šeimininkė Jean Nidetch. Labiau už viską pasaulyje ji mėgo saldumynus.

Turint omenyje centimetrus siekiantį moters ūgį, svoris buvo tikrai per didelis. Tada J. Nidetch pakvietė į svečius kelias apvalių formų bičiules ir pasiūlė joms lieknėti kartu.

kaip mesti svorį naudojantis savo protu 9 savaites numesti svorio

Tai buvo metai, o metų pabaigoje Jean jau buvo atsikračiusi visų nereikalingų kilogramų ir turėjo šimtus pasekėjų. Valgyti galima viską, laikantis savo balų normos. Kalorijų skaičiuoti nebūtina, nes produktams, priklausomai nuo jų maistinės vertės, skiriami konkretūs balai. Pageidautina taisyklingą mitybą papildyti fiziniu krūviu.

Paieškos forma

Krūvio pobūdį pasirenka pats žmogus. Nesvarbu, imsitės sporto, pradėsite vaikščioti ar paprasčiausiai pradžiai atsisakysite lifto.

Mano gyvenimas apsivertė prieš ketverius metus, kai jau antsvoris pradėjo trukdyti normaliai gyventi t. Nors niekada nebuvau liekna, vaikystėje nekreipiau dėmesio, kad turiu antsvorio.

Svarbiausia, kad jūs judėtumėte. Lieknėjimas — tai menas, kurio reikia mokytis.

Mesti svorį - tai labai paprasta!

Susibūrus į grupę lieknėti lengviau nei vienam. Jų dalyviai moraliai palaiko vienas kitą, aptaria konkrečius kaip mesti svorį naudojantis savo protu aspektus, mokosi atpažinti ir įveikti savo silpnybes.

Balų ir svorio santykis Taigi, šios dietos pagrindas — draudimų nebuvimas.

riebalų deginimo Lenkija

Tik kiekvienam produktui skirtas tam tikras balų skaičius. Pagal šią sistemą norintiems sulieknėti, priklausomai nuo jų svorio, buvo siūloma per dieną suvartoti nuo 18 iki 26 balų įvertintą maistą.

  1. Kaip nustatyti ar jums ištikro reikia mesti svorį?
  2. Mesti svorį - tai labai paprasta!

Lieknėjant pagal šią sistemą, priklausomai nuo svorio, per dieną jums bus skirta: 26 balai sveriant iki 70 kilogramų; 28 balai sveriant nuo 71 iki 8 0 kilogramų; 30 balų sveriant nuo 81 iki 90 kilogramų; 32 balai sveriant nuo 91 iki kilogramų; 34 balai sveriant daugiau nei kilogramų. Kaip protingai panaudoti balus, kad pastoviai lieknėtumėte, nejausdami alkio?

Neverta visų balų sunaudoti kemšant tortus ar mėsainius.

Kaip nustatyti ar jums ištikro reikia mesti svorį?

Intervalai tarp valgymų neturi būti pernelyg ilgi. Pirmenybę derėtų teikti tiems produktams, kuriuose gausu ląstelienos. Per dieną būtina suvalgyti kelias porcijas vaisių ir daržovių geriau daržovių.

Spausdinti Šiais laikais, kai liekna figūra laikoma grožio etalonu, žmonės tiesiog paniškai puola laikytis dietų, bėgioti į sporto sales ir visokiais kitokiais įmanomais būdais bando atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Visa tai būtų sveikintina, jeigu kartais lieknėjimo procesas neaptemdo proto ir neišeina už normalumo ribų.

Nepamirškite, kad nuliu balų vertinamas tik pirmasis vaisius ar pirmoji daržovė, visi likusieji už gramų vertinami vienu balu. Pieno produktų vartokite daugiau, o aliejaus — mažiau.

„Weight Watchers“ dieta: valgykite, ką norite, tik su protu!

Pageidautina per dieną išgerti iki dviejų litrų vandens. Nepamirškite, kad pienas užskaitomas kaip vanduo, o štai arbata ir kava — ne.

Mainais už fizinį krūvį galite sau leisti maisto už kelis papildomus balus. Kad būtų lengviau suprasti, reikia pasakyti, jog vidutinio svorio žmogus už 40 minučių vidutinio intensyvumo treniruotę gali sau leisti papildomus tris balus.

Treniruotis ilgai gimnastikos salėje, lavinti savo skonio valgyti tik sveikai - tu gal būt išbandei visus juos ir dar daugiau, kad sugrąžintum gerą formą. Dabar, ką manai apie pridėjimą ko nors natūralaus, kas neturi pašalinių poveikių, yra yptingai lengva ir vargu ar užima minučių tavo dienos? Meditacijapaprasta, bet galinga technika.

Nors kartais visa tai galima sau leisti: numatytas avarinis 49 balų Uee numesti svorio savaitę rezervas tam atvejui, kai susiklosto visiškai nenumatytos ar sudėtingos aplinkybės. Tačiau prisiminkite, kad nuolat naudojantis šiuo rezervu kaip mesti svorį naudojantis savo protu procesas netrukus sustoja.

svorio metimas

Suprantama, pagal lieknėjimo rezultatus būtina koreguoti savo racioną, mažinant balų skaičių. Kai pasieksite savo idealų svorį, paprasčiausiai pridėkite šešis papildomus balus ir palaikykite tokį lygį tol, kol pasiektas rezultatas jums bus brangus. Balais nustatyti apribojimai užtikrina lieknėjimui būtiną kalorijų deficitą. Valgyti galima viską, o nesant griežtų draudimų mažėja rizika viską mesti.

Rekomenduojamas valgymų grafikas neleis išalkti.

kaip mesti svorį naudojantis savo protu vietinis riebalų nuostolių gelis

Sėkmingam lieknėjimui labai padeda psichologinis palaikymas. Sistema skatina vartoti daugiau ląstelienos, o tai puikiai reguliuoja virškinimą bei trukdo įsisavinti riebalus. Sistema nenumato būtino maistinių medžiagų ir ląstelienos minimumo dienai. Taip galima tilpti į dienos balų normą neįtraukiant į racioną nei vaisių, nei daržovių.

Straipsniai

Dienos raciono kaloringumas pakankamai mažas: ganėtinai kuklus produktų rinkinys, turintis kilokalorijų 50 gramų baltymų, gramų angliavandenių, 40 gramų riebalų gali sudaryti nuo 32 iki 36 balų. Kalorijų trūkumas gali stabdyti medžiagų apykaitą bei išprovokuoti norą viską mesti.

Kadangi sportas nėra privalomas šios sistemos elementas, lieknėjimas gali vykti netenkant ne riebalų, o raumenų masės. Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.