Dienos normos norint numesti svorio. Koks yra baltymų poreikis Tavo tikslui pasiekti? - tiksliai.lt


Kiek baltymų per dieną reikia suvartoti tam tikram tikslui pasiekti? Kaip ir su viskuo, kas susiję su mityba, vieno tikslaus atsakymo nėra. Tavo individualus poreikis priklausys nuo tikslų, sveikatos, kūno kompozicijos bei aktyvumo treniruočių tipo, jų trukmės bei intensyvumo. Ir net gi sudėliojus pradinį skaičių, jis tokiu ir liks — pradiniu.

Mesti svorį — tai ne tik skaičiuoti kalorijas Dienos normos norint numesti svorio metimas: tai kova, su kuria tenka bent kartą gyvenime susidurti daugeliui. Sveika ir subalansuota gali padėti įveikti šią kovą. Dažniausiai norintiems sulieknėti kyla klausimas, kiek kalorijų per dieną galima gauti su maistu.

dienos normos norint numesti svorio

Tačiau vienareikšmio atsakymo nėra, nes kiekvienas žmogus yra skirtingas. Pasirodo, svarbiau ne, kiek kalorijų, suvartojama, bet kiek makro maistinių medžiagų gaunama.

Badavimas 1 diena. Kaip numesti svorio? Pasakoju kaip man sekasi, kokie rezultatai. Akupunktūra

Kaip apskaičiuoti makro maistines medžiagas? Visų pirma reikia išsiaiškinti, kas tai yra. Makro maistinės medžiagos — tai yra molekulės, randamos maiste, kurį valgome ir kurias kūnas skaido į energiją.

Mes žinome jas kaip baltymus ir angliavandenius. Valgyti maisto produktus, kurių kiekviename yra šių makro maistinių medžiagų, tinkamais kiekiais yra labai svarbu, kad organizmas funkcionuotų normaliai ir kristų svoris.

Ideali dieta

Pagrindinės makro maistinės medžiagos yra: Angliavandeniai. Tai yra pirmasis energijos šaltinis, kurio organizmui reikia, nes angliavandeniai suteikia energijos greitai. Angliavandenių gauname iš cukrų ir krakmolo daržovėse bei vaisiuose ir pieno produktuose. Viename grame angliavandenių yra apie keturias kalorijas. Tai didelės aminorūgščių molekulės, reikalingos kūno struktūrai.

rosa speyer svorio netekimas hepatito c svorio kritimas

Jos užtikrina, kad organizmas gerai funkcionuotų, ląstelės, audiniai ir organai tinkamai veiktų. Viename grame baltymų yra apie keturias kalorijas. Tai yra koncentruotos energijos šaltinis, kurio reikia mūsų organizmui.

dienos normos norint numesti svorio

Žmogui tiesiog reikia valgyti tam tikrą kiekį sveikų riebalų, kad sudegintų nepageidaujamus kūno riebalus. Viename grame riebalų yra apie devynias kalorijas.

Jums gali patikti

Kodėl reikėtų skaičiuoti ne tik kalorijas, bet ir makro maistines medžiagas? Norint numesti reikia sunaudoti daugiau kalorijų, negu gaunama kasdien su maistu.

  • Ideali dieta tai ne greitos, nesubalansuotos dietos žadančios greitą rezultatą, tai ne iškrovos dienos, kai vartojama tik kefyras, vaisiai ar ryžiai.
  • Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata.
  • Kalorijų skaičiuoklė - THE ROYAL ATHLETIC CLUB
  • Geriausias riebalų degintojas vyrams
  • Svorio mažinimo taisyklės | tiksliai.lt
  • Kaip numesti svorio | Ideali dieta
  • Kiek kalorijų per dieną suvartoti, kad svoris efektyviai mažėtų | tiksliai.lt
  • Mesti svorį – tai ne tik skaičiuoti kalorijas | tiksliai.lt

Tačiau svarbu ne tik kalorijos. Lygiai taip pat svarbu ir iš kur gaunamos kalorijos. Nerekomenduojama laikytis kalorijų dietos ir valgyti vien tik spurgas.

dienos normos norint numesti svorio išmatuoti svorio netekimą be skalės

Kalorijos turi būti tik aukščiausios kokybės, kad dieta tikrai nepakenktų sveikatai ir nealintų organizmo. Pradėjus skaičiuoti makro maistines medžiagas, nutiks šie dalykai: Pavyks atsikratyti net tų riebalų, kurie krenta labai sunkiai. Padės išlaikyti liesų raumenų masę. Kūnas jausis sotus. Nuo ko pradėti? Skaičiuoti makro maistines medžiagas naudinga, siekiant įvairių kūniškų tikslų, ypač metant svorį.

Ideali dieta

Štai, kaip tai padaryti: Nustatyti dienos kalorijų normą. Rekomenduojama dienos kalorijų norma priklauso nuo amžiaus, lyties, svorio ir aktyvumo lygio. Sudėtinga, bet įmanoma apskaičiuoti.

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

Dienos normos norint numesti svorio dienos kalorijų ir makro maistinių medžiagų santykį. Po to reikės išsiaiškinti, iš kokių maisto grupių, gaunamos kalorijos. Apskaičiuoti sumą. Skaičiuoti makro maistines medžiagas yra labai svarbu, kai siekiama ne trumpalaikio sulieknėjimo, bet norisi rezultato ilgam, o dar geriau — visam gyvenimui.

Svarbu prisiminti, kad nėra vieno mitybos ir svorio metimo plano, kuris tiktų visiems, nes tai yra labai individualu.

lieknėjimas senas

Svarbu ne tik skaičiuoti kalorijas ir makro maistines medžiagas, bet ir laikytis kitų sveikos gyvensenos rekomendacijų. Eiti pėstute į tolimesnį prekybos centrą ir pirkti šviežią produkciją: liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvį, liesą raudoną mėsą. Valgyti daug visadalių grūdų rudųjų ryžių, bolivinių balandų kruopų, avižų.

per kiek laiko numesti svorio atsigauna svorio prarasti patarimai namuose

Riboti arba apskritai atsisakyti cukraus, alkoholio. Būti fiziškai aktyviems, sportuoti. Jūsų komentaras Komentarų nėra.