Deginti riebalus lengvu būdu. RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z


Svoris liko toks pats, riebalų kiekis nemažėja.

kūnas lieknas tm liekna nugara

Kodėl taip yra ir ką reikėtų daryti, kad matytųsi rezultatai? Bėgiojimas yra pakankamai efektyvus riebalų deginimo būdas. Bėgiojant krūvis pasiskirsto po viso kūno raumenis, o padažnėjęs kvėpavimas ir širdies ritmas pagreitina medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą.

Tačiau, norint efektyviai deginti riebalus, reikia bėgioti tinkamai. Kodėl bėgiojant nedeginami riebalai?

  • Numesti svorio 7 kg per savaitę
  • Yra polinesoieji riebalai, tinkami svorio metimui
  • Be abejo, sunku rasti patikimus būdus, kaip sulieknėti.
  • Eikite miegoti ir kelkitės tuo pačiu metu kasdien — ilgainiui organizmas pripras prie tokio režimo, tad atsigulę daug greičiau užmigsite ir nubusite daug geriau pailsėję.
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Mesti svorį, bet prarasti kūno riebalus
  • Numesti svorio Kipras
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Bėgiojant po 20 minučių vidutiniu tempu sudeginti riebalus neįmanoma. Bėgant vidutiniu tempu pirmas 30—40 minučių raumenys energijos gauna iš kepenyse sukaupto cukraus. Todėl bėgant trumpai organizmas išnaudoja cukrų ir pirmojo valgio metu atstato tai, kas buvo išnaudota.

Todėl riebalų kaip energijos šaltinio organizmas net nepradeda naudoti.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Kaip bėgioti? Vienas iš būdų — bėgti ilgesnį laiką.

svorio netekimas sėkmė

Bėgant 50 — 60 minučių organizmas pradeda aktyviai deginti riebalus. Tačiau bėgti ilgiau kaip 75 minutes taip pat nepatartina, nes riebalai skaidosi pakankamai lėtai ir kai energijos, gaunamos iš riebalų, pradeda trūkti, organizmas pradeda energiją imti iš baltymų, taip mažindamas raumenų masę.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Yra ir kitas, šiek tiek efektyvesnis būdas. Tai yra intervalinis bėgimas, jam reikia skirti mažiau laiko, tačiau jis netinka, jeigu turite problemų su širdimi ar kraujagyslėmis.

Bėgant intervalinį bėgimą plaučiams ir kraujotakos sistemai tenka didelis krūvis.

deginti riebalus lengvu būdu ymca svorio metimas

Intervalinis bėgimas — tai bėgimas su maksimalia apkrova ir poilsiu. Dažniausiai tai m lengvas ėjimas, vėliau m bėgimas vidutiniu tempu ir galiausiai m bėgimas maksimaliu greičiu, po kurio pereinama į bėgimą deginti riebalus lengvu būdu tempu kvėpavimui atstatyti, vėliau viskas kartojama iš naujo.

fatkiller nummer

Sprinto metu sunaudojama labai daug kalorijų. Šio bėgimo etapo metu raumenys naudoja deginti riebalus lengvu būdu esantį cukrų, vėliau, kai pereinama į ėjimą, kepenys, skaidydamos riebalus, atstatinėja cukraus ir lengvai prieinamų angliavandenių atsargas, todėl riebalai yra stipriai deginami.

Bėgimas riebalų deginimui

Tokiu būdu po 20—30 minučių treniruotės būsite išsunktas, o riebalai deginsis toliau. Po intervalinio bėgimo riebalai dar gali degintis apie 6 valandas.

  • Didžiulis svorio metimas per vieną savaitę
  • Riebalų deginimo kablys
  • Šis produktas degina riebalus: vartokite jį nuo šiandien | tiksliai.lt

Taip pat intervalinio bėgimo metu nėra skaidomi baltymai, o tai reiškia, kad sunkiai užauginti raumenys niekur nedings. Intervalinio bėgimo metu atkarpos ne būtinai turi būti po metrų, jos gali būti ir po metrų arba sprinto atkarpa gali būti trumpesnė už poilsio atkarpas, jas galima reguliuoti, kad bėgimas būtų komfortiškas.

Deginti riebalus bėgiojant — puikus ir naudingas būdas visam organizmui. Svarbiausia bėgioti reguliariai.

Štai paprastas efektyvių kūno įvyniojimų namuose receptas. Norėdami tai padaryti, jums reikės: maisto įvyniojimas; 1 šaukštas kavos kavos tirščiai ; 1 šaukšto jūros druskos; 1—2 šaukšteliai bet kokio kosmetinio ar maistinio aliejaus; lašai apelsinų aliejaus. Smulkiai supjaustykite ir sumaišykite jūros druską su 2—3 šaukštais šilto vandens. Palikite 5 minutes, kad dalis druskos ištirptų vandenyje.

Ir jau po kelių savaičių pamatysite džiuginančius rezultatus bei pajausite energijos antplūdį bei lengvumą visame kūne, būsite žvalesni ir geresnės nuotaikos. Deginkite riebalus su malonumu!

deginti riebalus lengvu būdu keletas patarimų, kaip numesti svorio namuose