Numesti svorio trumpą laiką. Šokiruoja: šis vyras numetė 13 kg antsvorio per rekordiškai trumpą laiką – sužinok, kaip!


Metate svorį? Šių klaidų nedarykite Sveika mityba. Autorius: Žmonės.

Pranešti klaidą

Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime. Neretai svajojame svorio numesti greitai ir be didelių pastangų.

numesti svorio trumpą laiką

Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti klaidų. Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svarbiausia subalansuoti savo mitybą ir parinkti tinkamą fizinį krūvį.

Uždarbis.lt: Dieta, kaip numeciau per trumpa laika 6 su pliusu kg - Uždarbis.lt

Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie tariamai padės greitai ir efektyviai numesti svorio. Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano, nieko gero nelaukite.

numesti svorio trumpą laiką geriausias būdas numesti svorio imtynės

Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums programą, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan.

Būtina surinkti informaciją ir viską susidėlioti į savo vietas. Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai. Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti greitai, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga. Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus.

Svorio metimas – į dietą žiūrėkite rimtai

Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš. Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite pakenkti savo sveikatai: kepenims, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų mano, kad normalus lieknėjimo greitis — numesti svorio trumpą laiką daugiau kaip 5 proc. Fotolia nuotr. Nealinkite savęs treniruotėmis Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių.

Užklausų vykdymo statistika

Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto. Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt pradėkite lankyti baseiną, aerobiką ar jogą. Kai pamatysite, kad svoris pradeda mažėti, galite lėtai didinti tempus.

  1. Webb simpson numesti svorio
  2. Metate svorį? Šių klaidų nedarykite | Žmonėtiksliai.lt
  3. Moteris atskleidė triuką, kaip numesti 17 kg antsvorio per trumpą laiką
  4. Dieta, kaip numeciau per trumpa laika 6 su pliusu kg - Užtiksliai.lt
  5. Kaip numesti svorio po gimdymo per trumpą laiką
  6. Kaip Lengvai Numesti Svorio Per Trumpą Laiką | Svorio Metimas

Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, rinktis tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai. Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, kas tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums. Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai.

Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas. Dažnai tokios dietos griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų.

Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, įsiklausyti į jį.

Šokiruoja: šis vyras numetė 13 kg antsvorio per rekordiškai trumpą laiką – sužinok, kaip!

Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite norimo rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį numesti svorio trumpą laiką keletą mėnesių sportavę ir sveikai maitinęsi.

Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis. Be to, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai. Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu.

Stilius ir kalba

Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia. Neva, reikia atgauti jėgas.

numesti svorio trumpą laiką

Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti numesti svorio trumpą laiką šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų kalorijų kiekis vėl grąžintas. Tad po treniruotės nepulkite valgyti visko iš eilės. Kad ir kokie alkani būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą.

Negrįžkite prie senų mitybos įpročių Panašūs straipsniai.