Numesti svorio susirgę. Kaip efektyviai ir saugiai mažinti svorį


KAIP NUMESTI SVORIO - VLOG№4

Spausdinti Svorio metimas: mitai ir tikrovė Shutterstock nuotr. Nutukimo formų yra įvairių, o dažniausiai nutunkama, kai neišnaudojama su maistu gaunama energija, todėl fizinio aktyvumo stoka taip pat skatina antsvorį. Atėjus pavasariui ir atšilus orams, nuolat girdime patarimus, kaip numesti svorio ir pasitikti vasarą lieknesniems. Iš tiesų nutukimo problema aktuali daugelyje išsivysčiusių šalių, taip pat ir Lietuvoje.

Suaugusių Lietuvos žmonių gyvensenos tyrimas atliktas m. Lietuvos vyrų ir 50 proc. Lietuvos moterų turi antsvorio, o penktadalis suaugusių gyventojų yra nutukę.

  • Svorio metimo kulka
  • Kaip tiesiog numesti kūno riebalus

Nutukimo formų yra įvairių, tačiau dažniausiai nutunkama, kai yra prastai rūpinamasi sveikata bei neišnaudojama su maistu gaunama energija, todėl fizinio aktyvumo stoka taip pat skatina antsvorį. Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras pataria kaip atskirti, kurie populiarūs svorio mažinimo patarimai yra teisingi, o kurie — tik mitas, galintis turėti neigiamos įtakos rimtoms sveikatos problemoms.

Visuomenės sveikatos specialistė Giedrė Bernotaitė ragina netikėti populiariais svorio metimo mitais ir atsižvelgti į specialistų patarimus.

Svorio metimas: mitai ir tikrovė

Mitai: Greita dieta — efektyvi dieta, angliavandenių mažinimas, baltymų dieta, žaliosios arbatos ar kopūstų dieta yra efektyvios. Taip pat jūs galite sėkmingai atsikratyti 10 kilogramų per 10 dienų. Šitokie patarimai ir skatinimai dažniausiai žada, kad numesite daug svorio per labai trumpą laiką, tereikia atsisakyti tam tikrų maisto produktų. Nors laikydamiesi šių dietų, jūs iš tiesų galite numesti svorio, tačiau jos gali būti labai žalingos jūsų sveikatai.

Lukas, 24 m., JAV

Atsisakius tam tikrų maisto produktų, organizmas negauna visų reikalingų maisto medžiagų. Tad nenuostabu, kad žmonės labai greitai pavargsta nuo tokio vienpusiško maitinimosi ir vėl priauga svorio.

Tyrimais įrodyta, kad sveikiausias ir efektyviausias būdas visam laikui atsikratyti nepageidaujamų kilogramų yra per savaitę numestus maždaug po — gramus. Svarbiausia tobulinti savo mitybos ir judėjimo įpročius, tuomet galėsite sėkmingai kontroliuoti savo kūno svorį.

Kartu jūs sumažinsite riziką susirgti širdies ligomis ar diabetu, išvengsite aukšto kraujo spaudimo.

Svorio metimas: mitai ir tikrovė | tiksliai.lt

Mitas: Sveikai maitinantis nebūtina sportuoti. Tikrovė: Norėdami efektyviai deginti riebalus negalite pamiršti nė vieno iš keturių lemiamų komponentų: fizinio aktyvumo, subalansuotos bei nekaloringos mitybos ir, be abejo, tikslo siekimo bei motyvacijos.

Visada geriau yra sudeginti numesti svorio susirgę, nei kankintis badu.

jam reikia numesti svorio riebalų apykaita praranda svorį natūraliai

Norint, kad riebalai tirptų, būtinas kalorijų deficitas, kurio siekti galima dviem būdais. Vienas jų — sumažinti iš maisto gaunamų kalorijų kiekį, kitas — padidinti kalorijų sudeginimą treniruotėje. Ironiška, bet dauguma yra linkę sumažinti kalorijų kiekį iki badavimo lygio ir treniruojasi labai mažai arba visai nesitreniruoja, ir tai natūralu, nes žmogus tiesiog nebeturi tam pakankamai jėgų.

Tuomet sumažėja liesoji kūno masė ir atsiranda badavimo reakcija, dėl kurios organizmas ima kaupti maisto atsargas.

  • Kaip efektyviai ir saugiai mažinti svorį | tiksliai.lt
  • Riebalų deginimo termo
  • Šveicarijos kriss svorio metimas
  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Siaubinga diagnozė: mažylį pražudyti galėjo bet kuri infekcija   62 Merginų ir moterų tarpe neretai diskutuojama apie sveiką mitybą, mitybos planus, veiksmingas dietas.
  • Trenerių patarimai, kaip greitai numesti svorio ir užsiauginti raumenų - DELFI

Efektyviausias būdas yra valgyti daugiau išlaikant mažą kaloringumą ir treniruotes paversti savo gyvenimo dalimi. Mitas: Specialūs treniruokliai, ar ypatingos treniruotės, gali pakeisti jūsų kūno formas daug greičiau ir efektyviau. Tikrovė: Nėra jokių palengvinančių ir specialių priemonių gauti didesnės naudos mankštinantis. Reklamuojama "stebuklinga" įranga kurios dėka pakanka 15 minučių, vietoj įprastų 30 — neteisybė. Efektas priklauso nuo mankštinimosi intensyvumo ir trukmės, o ne nuo įrangos.

Siekdami ilgalaikių rezultatų turite visapusiškai stiprinti savo kūną.

Ar vaikščiojimas tikrai padės numesti svorio? | tiksliai.lt

Mitas: Mažai arba numesti svorio susirgę angliavandenių neturinti mityba — geriausias būdas deginti riebalus. Tikrovė: PSO skelbia, kad didžiąją žmogaus  mitybos dalį — apie 60 proc.

  1. Visą gyvenimą trunkantis svorio netekimas
  2. Reikia numesti svorio per 2 savaites

Labai mažai angliavandenių turinčios mitybos programos itin sunku laikytis. Taip pat, kuo kuo mažiau angliavandenių paliekama kasdieniame maisto racione, tuo didesnis antsvoris grįžta vėl pradėjus juos vartoti.

numesti svorio nesveikai per savaitę

Mažai angliavandenių turinčios mitybos programos dažnai yra nesubalansuotos, jose trūksta įvairių maistinių medžiagų. Labai mažai angliavandenių turinti dieta sumažina jūsų energiją, didina nuovargį, irzlumą, o treniruotės tampa kančia. Taip pat tikėtina, kad tokia dieta gali būti persotinta numesti svorio susirgę.

Brigita Ragickaitė Artėjantys nauji metai žada ir naujus tikslus — turbūt dažnas šiuo laikotarpiu sau pasižada daugiau sportuotinumesti svorio ar pagerinti savo kūno formą. Sporto klubus renkasi norintys keisti svorį ir turintys stuburo problemų Orams atšalus, dviratininkų ir bėgikų būreliai lauke pastebimai sumažėja — fizinį aktyvumą dalis žmonių perkelia ten, kur ne taip šalta. Kol vieni sportuoja namuose ar užsiiminėja įvairiomis sporto šakomis su treneriais, kiti traukia į sporto klubus. Susiję straipsniai: Klastinga priklausomybė gali pasiglemžti net ir stipriausius: kad tai paveldima, žino ne visi   34 Kuo ypatingos treniruotės sporto numesti svorio susirgę — ką galime gauti iš jų, kokių tikslų jose galime pasiekti? Didžioji dalis sportuojančių yra žmonės, dirbantys sėdimą darbą, o tai atsiliepia laikysenai.

Mitas: Kinietiškos žolelės, papildai, kokteiliai padeda lengviau ir veiksmingiau atsikratyti nepageidaujamo svorio. Dauguma reklamuojamų vaistų, papildų, kokteilių yra tik apgaulingi fitneso sveikatingumo pramonės produktai.

Papildomos dozės papildų ir vitaminų  negali padėti svorio mažinimui, nes riebalai yra mūsų kuras, kuriuos galime panaudoti raumenų darbui aktyviai judant ar mankštinantis. Ypatingai svarbu nepasiduoti reklamos spaudimui vartoti įvairias žoleles ar arbatėles, kai žadama, kad lengvai neteksite kg per savaitę.

Kaip numesti svorio sau nepakenkiant - DELFI Sveikata

Tai dažniausiai yra skysčius varantys ar vidurius laisvinantys produktai. Internetu platinamų egzotiškų vaistažolių ar žolelių ypač kiniškųskirtų svoriui mesti  poveikis sveikatai privertė mokslininkus sunerimti.

trynių riebalų nuostoliai prarasti klubo riebalų raumenis

Jie ištyrė, kad vietoje vaistažolių rastos dvigubos vaistų dozės, kenkiančios visam organizmui ir turinčios negrįžtamus pokyčius ne tik fizinei, bet ir psichinei sveikatai, nes kai kurios numesti svorio susirgę sukelia nervinei anoreksijai būdingus požymius.