Numesti svorio gauti gana, Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui


Tačiau taip pat nereikėtų pamiršti, kad dauguma dietų ir svorio metimo planų reikšmingi tik tiek, kiek politikų pažadai prieš rinkimus. Taigi, norime pasiūlyti keletą patarimų, kurie leis pamažu atsikratyti antsvorio be ypatingų pastangų.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Gisele Bundchen nuotr. Geriausia — rasti keletą paprastų dalykų, kuriuos galėtumėte daryti kiekvieną dieną ir kurie jums leistų nuolat artėti prie trokštamo tikslo. Mėgaukitės maistu, kuris leidžia pajusti sotumą ir nepriklausyti nuo kaloringų produktų. Pavyzdžiui, štai kurie produktai turi mažiausiai kalorijų: Vaisiai: gramų arbūzų yra 32 kcal, gramų obuolių - 40 kcal, gramų greipfrutų - 44 kcal, gramų apelsinų - 47 kcal.

Mėsa: gramų liesos kiaulienos — kcal, gramų liesos jautienos — kcal, gramų kalakuto krūtinėlės — kcal. Kalorijų gausius produktus vertinkite kaip brangakmenius karūnoje. Šaukštas ledų gali puikiai papuošti dubenį vaisių ne atvirkščiai! Mažą porciją sūrio taip pat vartokite su daug salotų. Po pusryčių pirmiausia išgerkite vandens.

NORITE NUMESTI SVORIO? PUSRYČIAUKITE SOČIAI, BET NE SALDŽIAI

Jei valgydama gėrėte sultis ar saldžią arbatą, vėliau jų atsisakykite. Nusipirkite žingsniamatį, prisisekite jį prie diržo ir stenkitės kiekvieną dieną nueiti žingsnių daugiau nei įprastai o reikia mažiausiai nueiti 10 Sėdimą darbą dirbantys žmonės paprastai per dieną nueina tik 2—3 tūkst. Kas dieną būdai sveikai maitintis ir mesti svorį po 5—6 kartus mažomis porcijomis vietoje trijų gausių valgymų.

Per dieną vaikščiokite mažiausiai 45 minutes. Susiraskite asmenį, kuris taip pat meta svorį ir galės jums palaikyti kompaniją.

riebalų deginimo laikas

Stenkitės pamėgti mėlyną spalvą: mokslininkų teigimu, ji mažina apetitą. O didina raudona, geltona ir oranžinė spalvos. Atsikratykite jums nebetinkančių drabužių, kai tik pasieksite norimą numesti svorio gauti gana. Mintis, kad priaugus svorio vėl teks pirkti daug naujų drabužių, stipriai motyvuos išlaikyti naująją figūrą.

Asmeninio albumo nuotr.

Rinkitės smulkesnes lėkštes. Tyrimai rodo, kad kuo mažiau maisto matysite prieš save, tuo mažiau suvalgysite, nepriklausomai nuo to, ar esate labai alkana, ar ne. Ta pati taisyklė galioja ir stiklinėms bei puodeliams.

Kaip numesti svorio?

Serviruokite stalą pagal restorano taisykles. Nedėkite pilnų dubenėlių ir puodų — kai suvalgote tai, kas lėkštėje, vakarienė ar pietūs baigti. Ant stalo dėkite ir lėkštę su daržovėmis. Pensilvanijos valstijos ištyrė, kad tokie daug vandens turintys produktai kaip cukinijos, pomidorai ir agurkai sumažina suvartojamų kalorijų kiekį. Dviguboje salotų su makaronais ir daržovėmis porcijoje yra tiek pat kalorijų, kaip ir makaronų salotose vien tik su majonezu.

Daržovės taip pat tinka pasigaminti lengvesnę ir sotesnę kiaušinienę nenaudojant daugiau kiaušinių.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Jei negalite apsieiti be sausainių ar saldainių, per dieną suvalgykite vienu saldumynu mažiau. Didelis paprastųjų angliavandenių kiekis, gaunamas iš cukraus ir miltų, gali neigiamai pakeisti cukraus balansą kraujyje ir lemti svorio augimą.

Tačiau nepamirškite vartoti pakankamai produktų su nesmulkintais grūdais ir rudųjų ryžių. Rinkitės paprastą kavą. Jei atsisakysite kavinėse siūlomo riebaus pieno, plaktos grietinėlės, cukraus ir saldžių sirupų, išvengsite kelių šimtų kalorijų.

Sumažinkite porcijas. Nesvarbu, ar valgote restorane, ar namuose, iš karto sumažinkite porciją trečdaliu. Užsisakinėkite tik mažiausias porcijas. Stenkitės valgyti namuose. Nustatyta, kad lankantis restoranuose ar kavinėse paprastai pasirenkamas riebesnis ir kaloringesnis maistas nei namuose. Venkite gaminių, kuriuose vienas pagrindinių ingredientų yra cukrus, fruktozė arba sirupas.

Valgykite ramiai ir lėtai. Apie užsipildžiusį skrandį signalai smegenis pasiekia tik po 20 minučių, tad jei norite nepersivalgyti, turite valgyti lėtai. Nusiteikite pozityviai.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Jei įtikinsite save, kad galite atsispirti kaloringam arba greitam maistui, stengsitės apie jį negalvoti, pamažu laimėsite kovą su savo įpročiais. Nustatykite dietos naudą ir sukurkite sau pasitenkinimo šaltinį. Jei kontroliuojate mitybą, tikriausiai siekiate ne tik pagražinti figūrą, bet ir pagerinti sveikatą.

Tačiau kartu liūdite, kad tenka atsisakyti mėgstamo maisto. Tokiu atveju svarbu save apdovanoti mažais paskatinimais. Saldžius ir sviesto padažus pakeiskite prieskoniais: aštresni ne tik padės sutaupyti kalorijų, bet ir laikinai paskatins organizmą sudeginti jų daugiau.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Kiekvieną dieną 10 minučių laipiokite laiptais. Per pietus suvalgykite vienodas daržovių ir grūdinių patiekalų porcijas. Dubenėlis ryžių arba makaronų turi apytiksliai kalorijų, o toks pat indas virtų daržovių — tik 50 kalorijų. Skaidulų gausios daržovės padės numalšinti alkį greičiau, negu suvalgysite daug grūdinių produktų.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Atsistokite ir penkias minutes pasivaikščiokite po biurą arba namus bent kartą per dvi valandas. Taip per dieną nejučiomis pajudėsite bent 20 minučių. Bent kartą per savaitę ką nors išplaukite — grindis, porą langų, dušą. Apie 75 kg sveriantis asmuo plaudamas ir blizgindamas kiekvieną minutę sudegina apytiksliai 4 kalorijas. Skirkite šveitimui 30 minučių — sportuosite, o jūsų namai švytės. Vietoje įprasto riebaus pieno pradėkite vartoti liesesnį. Kiekvienas toks pasirinkimas gali sumažinti suvartojamų kalorijų skaičių apie 20 proc.

lieknėja ir sveika

Prieš pietus pasivaikščiokite. Taip ne tik sudeginsite daugiau kalorijų, bet ir sumažinsite apetitą. Vietoje saldaus užkandžio pasirinkite saują migdolų arba bet kurių kitų riešutų. Nevalgykite su didele žmonių grupe.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Tyrimai rodo, kad pietaujant kompanijoje suvalgoma daugiau nei įprastai, nes nemažai laiko praleidžiama prie stalo.

Mažiau žiūrėkite televizorių. Studentų tyrimai parodė, kad tie, kurie daug laiko praleidžia prie televizoriaus, valgo daugiau ir dažniau. Pasidžiaukite kalorijomis ryte. Mokslininkai atskleidė, kad kuo daugiau valgote ryte, tuo mažiau norėsis vakare. Po vakarienės sutvarkykite virtuvę ir į ją nebegrįžkite.

Daug žmonių, kurie atsisakė vakarinių ir naktinių užkandžių, numesti svorio gauti gana dieną suvartoja apytiksliai kalorijų mažiau. Išgerkite tik vieną taurę vyno. Alkoholio vartojimas numesti svorio gauti gana greitai gali pavirsti įpročiu, todėl ypač svarbu stebėti suvartojamą kiekį.

numesti svorio gauti gana numesti riebalus, bet išlaikyti svorį

Stebėkite kiekvieną kąsnį, kurį suvalgote savaitgalį, kai turite daugiau laisvo laiko. Į šaldytuvą prikraukite daug nekaloringo jogurto.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Mokslininkai teigia, kad jame esantis kalcis paskatina hormonų reakcijas, dėl kurių suskaidoma daugiau riebalų. Užsakytus padažus vartokite saikingai: merkite ne salotų gabaliukus, o šakutę, kuria vėliau pasmeigsite daržoves.

numesti svorio gauti gana

Po kiekvieno valgymo išsivalykite dantis būtinai po pietų. Gaivumas ir mėtų skonis informuos jūsų kūną ir smegenis, kad valgymo laikas pasibaigė. Atsisakykite kalorijų, kurių kartais nepastebite: tepamų saldumynų, pagardų, padažų ir saldžių užkandžių. Parengė Jurgita Čepulytė Laura 20 yra visiska nesamone, nes kai pajauti alki organizmas automatiskai kaupia viska ka suvalgai, nes jaucia pavoju, kad valgyti nagaus ir veliau todel kaupia, o geriausiai numesti svorio galima valgant kartus per diena po tiek kiek telpa i sauja