Svorio metimas ir mažas HDL


Kiti maisto produktai prisotinti polinesočiaisiais riebalais omega-3, -6, -9tiesiogiai mažinančiais LDL koncentraciją kraujyje. Dar kiti kūną aprūpina augaliniais steroliais ir etanoliu, medžiagomis, blokuojančiomis cholesterolio įsisavinimą organizme.

Lap 26, Žmogaus organizmui reikalingas subalansuotas ir pakankamai įvairus maistas. Pagrindinės maisto medžiagos yra baltymai, angliavandeniai bei riebalai, kurie, norint užtikrinti gerą sveikatą, turi būti vartojami tam tikromis proporcijomis. Šios proporcijos priklauso ir nuo žmogaus gyvenimo būdo: aktyvesnis gyvenimo būdas reiškia didesnį energijos sunaudojimą ir didesnį jos poreikį.

Pusryčiams suvalgyta avižinė košė organizmą papildys gramais tirpiųjų skaidulų. Remiantis tinkamai subalansuotos svorio metimas ir mažas HDL principais, žmogaus organizmas kasdien su maistu turėtų pasisavinti apie g. Kaip avižos ir jų sėlenos, miežiai taip pat gausūs tirpiosiomis skaidulomis, šalinančiomis cholesterolį iš virškinamojo trakto. Rekomenduotina kasdienę mitybą papildyti ir kitų rūšių pilnagrūdėmis kruopomis bei jų produktais, taip pat laikomais vertingu maistinių skaidulų šaltiniu.

Ankštinės daržovės.

prarasti 3 kūno riebalai per mėnesį

Apibendrinami kaip pupinių augalų šeimos atstovai, ankštiniai augalai ypač vertingi tirpiosiomis skaidulomis. Šios daržovės organizme virškinasi lėčiau, taigi ilgiau juntamas sotumo jausmas. Ne veltui ankštinės daržovės ypač rekomenduojamos norintiems numesti svorio.

Esant plačiam ankštinių lęšiai, soja, pupelės, avinžirniai ir kt. Baklažanai ir valgomosios ybiškės okros. Šios mažai kalorijų turinčios daržovės taip pat yra ypač vertingas tirpiųjų skaidulų šaltinis.

Mokslininkai ne kartą patvirtino riešutų maistinės vertės naudą širdies veiklai. Augaliniai aliejai. Siekiant svorio metimas ir mažas HDL LDL kiekį kraujyje, svarbu atsisakyti gyvūninių riebalų produktų pvz.

  • Atsitiktine tvarka moterims skirtos skirtingos dietos: dieta, kai vartojama mažai riebalų ir daugiau angliavandenių, dieta, kai vartojama mažiau angliavandenių ir daugiau riebalų, ir dieta, kai vartojama daug graikinių riešutų, daugiau riebalų ir mažiau angliavandenių.
  • Kaip numesti svorio mopsai
  • Sveika mityba | Būkime sveiki

Obuoliai, vynuogės, braškės ir citrusiniai vaisiai. Šiuose vaisiuose esantis pektinas — polisacharidinis junginys, priskiriamas tirpiosioms maistinėms skaiduloms — taip pat aktyviai veikia mažindamas LDL kiekį organizme. Augalinės kilmės steroliai ir etanolis trukdo organizmui pasisavinti cholesterolį, gaunamą valgant gyvūninės kilmės maistą.

saugūs riebalų deginimo būdai svorio metimo stovyklos mus

Maisto pramonėje augaliniai steroliai ir etanolis naudojami kaip dažna įvairių produktų sudėtinė dalis — jų galima rasti margarine, apelsinų sultyse, šokolade ir kt. Augaliniai steroliai ir etanolis rinkoje siūlomi ir maistinių papildų pavidalu.

svorio metimo operacijos

Kasdien suvartojant po 2 g. Sojų produktai.

Laida „Laikas veikti“: kaip numesti svorio ir jį išlaikyti?

Soja, nors ir priklauso anksčiau sąraše įvardytai ankštinių augalų šeimai, nuo kitų augalų išsiskiria ypač dideliu baltymų kiekiu. Tyrimai rodo, jog organizmui pasisavinant po 25 g.

kaip keke wyatt numetė svorį

Riebi žuvis. Tai pagrindinis omega-3 riebalų rūgščių šaltinis, todėl rekomenduojama bent kartus į savaitę pasirinkti riebios žuvies patiekalą. Tokiu būdu organizmas gaus reikalingą kiekį omega-3 riebalų rūgščių, kurios mažina rodyklės lieknėjimas dar kitaip — riebalų kiekį kraujagyslėse ir apsaugo bei normalizuoja širdies ritmiką.

Navigacija tarp įrašų

Maistinių skaidulų papildai. Tai efektyviausias būdas tiesiogiai praturtinti organizmą maistinėmis skaidulomis. Pavyzdžiui, kasdien po du arbatinius šaukštelius vartojamas psiliumas maistinė skaidula, sudedamoji gysločio sėklų luobelių dalis organizmą papildo 4 g.

Į mitybos planą įtraukti naudingiausi LDL koncentraciją mažinantys maisto produktai neužtikrins veiksmingo cholesterolio šalinimo organizme, jei iš dienos maisto raciono nebus išbraukiami šie produktai: Sotieji riebalai. Pagrindiniai sočiųjų riebalų rūgščių šaltiniai — gyvūninės kilmės maisto produktai: raudona mėsa, pienas, kiaušiniai. Tam tikri augaliniai produktai — palmių ir kokosų aliejai, kakavos sviestas — taip pat prisotinti sočiųjų riebalų.

Nuorodos kopijavimas

Nors kol kas mokslininkai neprieina vieningos išvados, kokią įtaką širdies ligoms turi sočiųjų riebalų rūgščių vartojimas, mitybos specialistai rekomenduoja kuo rečiau valgyti šios rūšies produktus. Transriebalai neturi maistinės vertės, jų vartojimas kenkia širdies būklei. Viršsvoris ir menkas fizinis aktyvumas taip pat neigiamai veikia riebalų apytaką kraujotakos sistemoje. Norint pasiekti rekomenduotiną cholesterolio lygį kraujyje, svarbu palaikyti normalų kūno svorį, sureguliuoti mitybą ir užsiimti fizinį aktyvumą skatinančia veikla.

  • Dieta, padėsianti įveikti „blogąjį“ cholesterolį - DELFI Sveikata
  • Kodėl vertėtų kasdien suvalgyti bent po keletą graikinių riešutų - DELFI Sveikata
  • Kaip priaugti svorio? | Įdomūs straipsniai