Numesti svorio misijos kelionėje, Svarbiausia taisyklė norintiems iš tiesų numesti svorį - DELFI FIT


Ar kalorija lygi kalorijai?

Nuorodos kopijavimas

Termodinaminiu požiūriu — žinoma. Tačiau žmogaus kūnas nėra tobulai veikianti mašina, o metabolizmas — sudėtingas procesas, kuriame yra begalė kintamųjų. Pirmiausia, skiriasi energijos kiekis, kurį organizmas naudoja skirtingiems makroelementams suvirškinti. Organizmas naudoja energiją maisto kramtymui, virškinimui ir įsisavinimui — tai vadinama terminiu maisto efektu. Kuo daugiau pastangų reikia įdėti ruošiant maistą ir valgant, tuo daugiau energijos išnaudojama maistinėms medžiagoms įsisavinti.

Na gerai, nebegrįžkime prie protėvių, kuriems reikėdavo iš pradžių pasigauti pietus greičiausiai jiems ir nekildavo antsvorio problemųtačiau galime palyginti greitai paruošiamą ir pilno grūdo avižų košes.

Paula Čepinskaitė Asmeninio arch. Misija — sulieknėti iki vasaros: anoreksija persirgusios merginos perspėjimai Asmeninio arch. Anoreksiją įveikusi mergina prisipažįsta net bijojusi paliesti maistą — baimė prarasti kontrolę ir viską sukaupti kūne vedė iš vienos badavimo dienos į kitą. Vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė sako, kad neretai merginos griebiasi griežtų dietų iš neteisingų paskatų — kuo greičiau numesti svorio. Pasak jos, neatsakingas požiūris į mitybą gali sukelti ir fizinės, ir psichologinės sveikatos problemų.

Tuo tarpu išsivirus pilno grūdo košę, pats turėsite atlikti ir visus apdorojimo darbus. Negana to, tokioje košėje bus gausu skaidulų, kurios ne tik leis jums jaustis sotesniems ilgesnį laiką sulėtindamos virškinimą, bet ir padės reguliuoti kitų maistinių medžiagų pvz.

Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti. Padailinti kūno linijas padės 30 paprastų patarimų. Rašyti viską, ką suvalgote. Taigi tai iš tikrųjų veikia, nes pamatoma, kiek daug suvalgoma beverčio maisto. Valgyti 5—6 kartus per dieną.

Panašiai galima palyginti kitus rafinuotus produktus su kompleksinių angliavandenių šaltiniais: baltuosius ryžius su rudaisiais, įprastus makaronus su pilno grūdo ir t. Taigi gaila, bet kcal, gautų pietums suvalgius plytą šokolado, negali prilygti kcal, kurias gautume iš, tarkim, rudųjų ryžių su lašiša ar vištiena. Ar lęšiais.

numesti svorio misijos kelionėje sveiką svorį numesti per 10 savaičių

Ar kokiu kitu kokybišku baltymų šaltiniu ir daržovėmis. Tai kiek visgi jų reikia? Gera žinia yra ta, kad mums nereikia kasdien nubėgti maratono, norint sudeginti visas su maistu gaunamas kalorijas.

šalutinis riebalų nuostolių poveikis svorio metimo aliteracija

Jau išsiaiškinome, kad organizmas energiją naudoja net maistinių medžiagų įsisavinimui. Be to, kas dieną turim ir daug kitų reikalų: kvėpuoti, palaikyti kūno temperatūrą, galvoti, auginti naujas numesti svorio misijos kelionėje Kitaip sakant, išlikti gyviems.

Energija, organizmui reikalinga palaikyti gyvybines funkcijas ilsintis, vadinama bazine medžiagų apykaita BMA. Žinant ją, įvertinus savo aktyvumo lygį ir nusistačius tikslą, galima apskaičiuoti, kiek kalorijų reikia suvartoti per dieną.

Svarbiausia taisyklė norintiems iš tiesų numesti svorį - DELFI FIT

Bazinei medžiagų apykaitai apskaičiuoti dažniausiai naudojama Miflino-Džeoro formulė Mifflin St. Iš formulės matome, kad BMA priklauso nuo svorio, ūgio, amžiaus ir lyties visgi skaičiavimai bus apytiksliai, nes kiekvienas organizmas unikalus.

numesti svorio misijos kelionėje

Ūgis ir svoris — kuo didesnė jūsų masė, tuo daugiau degalų reikia jai išlaikyti. Jei numesite svorio, jūsų BMA, vadinasi, ir kalorijų poreikis, taip pat sumažės.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kita vertus, jei priaugsite keletą kilogramų, padidės ir BMA. Štai čia atsiskleidžia šioks toks formulės minusas: neatsižvelgiama į tai, ko priaugama — numesti svorio misijos kelionėje ar riebalų.

numesti svorio misijos kelionėje

Raumenys reikalauja daugiau energijos, tačiau šis netikslumas iš dalies gali būti kompensuojamas padauginus BMA iš fizinio aktyvumo koeficiento. Gera žinia ta, kad šį procesą galima pristabdyti jėgos treniruotėmis. Žinodami savo BMA, nesunkiai galime apskaičiuoti, kiek kalorijų mūsų organizmui reikia per 24 valandas, atsižvelgiant į visą fizinę veiklą, kuri jam tenka: tereikia gautą skaičių padauginti iš aktyvumo koeficiento.

numesti svorio būdamas 57 metų

Ir čia svarbu būti sąžiningiems. Na sutikite, tai, kad šiandien bėgote iki troleibuso, o vakar užlipote į penktą aukštą, dar nereiškia, kad gyvenate aktyvų gyvenimą.

Dietos Nori sulieknėti? Valgyk pusryčius!