Prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę


Rodikliai, kurių reikia norint nustatyti, kiek kalorijų jums reikės norint numesti tam tikrą kilogramų kiekį.

prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę

Kalorijų kiekis reikalingas palaikyti svorį. Kaip anksčiau minėjau turėtumėte savaitę svertis ant tuščio skrandžio - iš gautų svorio rodiklių išvesti svorio vidurkį.

Iš būtinų riebalų formuojasi dalis ląstelių membranos, smegenų audinys, nervų apvalkalai, kaulų čiulpai, taip pat tai riebalai, kurie supa svarbiausius vidaus organus, taip juos apsaugodami. Mažesni nei būtinas riebalų kiekis sukels sveikatos ir organų veiklos sutrikimus. Net ir minimalios ribos siekimas gali būti pavojingas, tad fitneso atstovai minimalaus riebalų kiekio stengiasi laikytis tik varžybų periodu.

Bei sekti savo suvartojamas kalorijas. Aš asmeniškai sveriu 69kg, į dieną suvartoju kcal - priklausomai nuo aktyvumo. Sporto dienomis suvartoju daugiau, ne sporto dienomis suvartoju kcal mažiau.

Savaitės gale išsivedu kalorijų vidurkį - jį galiu paskirstyti kitai savaitei. Kalorijų deficitas. Kuo greičiau metame svorį tuo daugiau raumenų netenkame, tuo sunkiau išlaikyti pasiektą svorį. Taigi, kaip greitai jūs turėtumėte prarasti svorį.

Kūno riebalų kiekis

Aš rekomenduoju per savaitę numesti 0. Taigi, lyginant mano duomenis per savaitę turėčiau prarasti g - norint išlaikyti greitą prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę apykaitą.

Taip pat, turėtume atkreipti dėmesį į tai, kad šis procesas truks ilgiau, bet bus žymiai efektyvesnis. Mano deficitas būtų nuo kcal - sumažinčiau savo kalorijų suvartojimą nuo iki kcal.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti?

Baltymų kiekis. Baltymų kiekis 1.

Nuoroda nukopijuota aA Nepaisant to, ką bando įteigti jus žavinčios dietos ir dėmesį prikaustančios antraštės, ne visi kūno riebalai yra vienodi.

Norint išlaikyti geriausią baltymų pasisavinimą patarčiau kiekvieno valgio metu valgyti apie g baltymų. Asmeniškai per dieną suvartoju 2.

prarasti 2 procentus kūno riebalų per savaitę

Angliavandenių ir riebalų kiekis. Apsiskaičiavus baltymų kiekį likusias kalorijas padaliname riebalams ir angliavandeniams - priklausomai nuo žmogaus - vienam žmogui labiau patinka valgyti riebalus, kitam angliavandenius.

  • Tiesa apie masės auginimą 4.
  • Он связывает нас со всем "Святой Микель - существо необычайное, - думала Николь, - и даже более совершенное, чем Орел.
  • Laboratorinis riebalų degintojas
  • Идея прекрасная.
  • Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? - DELFI Gyvenimas
  • Kūno riebalų kiekis | Greenfit
  • Клетки их тел не смогут более возобновляться, а потому организмы просто прекратят существование.
  • Kaip sudeginti klubo riebalus

Angliavandenių ir riebalų kiekis gali kisti kiekvieną dieną - bet savaitės gale kalorijų kiekis neturi kisti. Tarkime pirmadienį galime suvalgyti g angliavandenių, antradienį g angliavandenių, penktadienį g angliavandenių - viskas priklauso nuo jūsų poreikių, kaip jums labiau patinka.

Aš asmeniškai kiekvieną dieną suvalgau 1g riebalų kūno kilogramui tai būtų 69g, ir g angliavandenių - 8g kūno kilogramui.

Lieknėjame: kaip išvengti raumenų nykimo ir glebios odos? Autorius: System Publikuota: Idealiai dailus kūnas — raumeningas ir stangrus.

Kalorijų užkrova ir pertraukos tarp dietų. Viskas priklauso, kaip greitai norite numesti svorio. Geriausias variantas būtų laikytis dietos savaites, tada grįžti prie kalorijų reikalingų palaikyti svorį.

Ar galite numesti riebalus per vieną mėnesį?

Kiekvienas žmogus pasilaikęs dietos pasikeis. Darant pertrauką tarp dietų - kalorijų kiekis skirsis, nes žmogus bus praradęs svorio. Ačiū, kad domitės, pasidalinkite šia naudinga informacija su draugais, sekite mane instagrame. O ar jūs suvalgote pakankamai baltymų?