Ar galite valgyti mažesnes porcijas, numesti svorio


Nuorodos kopijavimas

Nuoroda nukopijuota aA Ko gero visi esame matę nuotrauką, kur lyginamas dviejų skirtingų patiekalų ar produktų kalorijų kiekis. Pavyzdžiui, vienoje pusėje pavaizduota nemaža krūvelė brokolių, o kitoje — mažas sausainis, ir abiejose pusėse nurodytas vienodas kalorijų skaičius.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Išvada tokia, kad didelis kiekis brokolių daug sočiau ir sveikiau nei vienas sausainis. Jei naudodamiesi tokiu principu sukursite valgiaraštį, tai ir bus volumetrinis mitybos planas.

svorio metimas naudojant liesą virtuvę 10 dienų pilvas lieknas

Kalorijos © Instagram Prielaida: valgydami didesnes porcijas mažiau kaloringo maisto pvz. Kas yra volumetrinė dieta?

  1. Ar įmanoma natūraliais būdais sumažinti skrandį ir atsikratyti svorio? - LRT
  2. Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.
  3. Kaip numesti svorio 3 mėnesiai
  4. 12 būdų valgyti mažiau - Sveikatinė | Sveikatinė
  5. Ra flare svorio netekimas

Volumetrinį mitybos planą sukūrė docentė Barbara Rolls. Susiję straipsniai Intuityvi mityba: visiška priešingybė dietoms, bet lenkianti jas efektyvumu   9 Ar galite valgyti mažesnes porcijas volumetrinės dietos taisyklė — reikia valgyti didesnes porcijas mažiau kaloringų produktų, tokių kaip vaisiai ir daržovės, o kaloringesnį maistą, tokį kaip pieno produktai ir mėsa — riboti.

Rolls rašo, kad magiškas šios dietos ingredientas yra vanduo — jis sumažina patiekalo kalorijų tankį. Paaiškinimas: įpylus į patiekalą vandens, patiekalo kiekis padidėja, o kalorijų kiekis — ne, todėl skatinama valgyti sriubas, gerti tirštuosius kokteilius, taip pat valgyti produktus, kurių sudėtyje yra daug vandens pvz.

Kalorijos © Instagram Kokios yra volumetrinės dietos taisyklės?

Kas yra volumetrinis mitybos planas ir kaip jis veikia?

Rolls rekomenduoja kiekvieno valgio metu valgyti nekaloringų vaisių ir daržovių — daug salotų ir sultinio pagrindu virtų sriubų, ir apriboti užkandžius, desertus bei kitą daug riebalų turintį maistą. Šių produktų galima valgyti neribotą kiekį.

Ar galite valgyti mažesnes porcijas, numesti svorio ufc kovotojas svorio netekimas

Tai desertai, kepinti riešutai ir labai riebi mėsa. Be to, knygoje rekomenduojama vartoti baltymus ir įtraukti į mitybą viso grūdo produktus.

Ar galite valgyti mažesnes porcijas, numesti svorio

Principas, kai prioritetas teikiamas mažiau kaloringam maistui, taikomas ne tik volumetrinėje dietoje. Kokie yra volumetrinės dietos privalumai ir trūkumai?

30 patarimų, kaip numesti svorio

Volumetrinė dieta gali veiksmingai padėti sulieknėti be nuolatinio alkio jausmo, priduria ji. Kita vertus, šis mitybos planas skatina sumažinti sveikų, bet kaloringų produktų kiekį.

Ar galite valgyti mažesnes porcijas, numesti svorio

Be to, subalansuotas maistas, kuriame yra sveikųjų riebalų, sotumą užtikrina ilgesniam laikui. Valgydami vien vaisius, daržoves ir sultinio pagrindu virtas sriubas, greitai vėl išalkstame.

Suvartokite daugiau vitamino D Kai kurie tyrimai rodo, kad tie žmonės, kurių kraujyje yra mažai vitamino D, yra labiau linkę į nutukimą ir mažiau sportuoja. Kitos sveikatos problemos, susijusios su vitamino D stoka, apima: metabolinį sindromą; pirmojo ir antrojo tipo diabetą; osteoporozę ir osteoartritą. Vitamino D galima gauti iš saulės ir kai kurio maisto — vitamino D yra kiaušinių tryniuose, riebioje žuvyje, kai kuriuose grybuose ir papildomai maisto medžiagomis papildytuose produktuose.

Be to, neseniai atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo beveik pusė milijono žmonių, parodė, kad dietos, kurios riboja Ar galite valgyti mažesnes porcijas maisto grupės šiuo atveju, sveikųjų riebalų vartojimą iš tiesų gali būti susijusios su mažesne gyvenimo trukme. Volumetrinės mitybos sistemoje, pavyzdžiui, toks produktas, kaip neriebus salotų padažas, kuriame yra pridėtinio cukraus, patenka į 2-ą kategoriją, o daug maistingesnis avokadas numesti svorio kiaušinis — jau į 3-ią kategoriją, alyvuogių aliejus — apskritai į 4-ą.

Gana keista, kad sveikas produktas, kuris yra Viduržemio jūros regiono mitybos pagrindas, patenka į labiausiai ribotinų produktų kategoriją. Ekspertai sutinka: netgi siekiant atsikratyti antsvorio, vertėtų koncentruotis ne į kalorijų kiekį, bet į maisto kokybę.

Kaip atrodo volumetrinės mitybos plano valgiaraštis? Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Ar galite valgyti mažesnes porcijas, numesti svorio juodos našlės svorio netekimo priedas