Prarasti riebalai aplink pečius


Deginti riebalus ar auginti raumenis?

Tiesa apie kultūrizmo genetiką 4. Olympia Dorian Yates paspaudė kg pirmu savo bandymu, būdamas dar paaugliu. Olympia — Ronnie Coleman. Brian aprašo milžiniškas, išsipūtusias Ronnie šlaunų venas matomas net per elastano kelnes, nepaisant to, kad Ronnie tada nevartojo jokių anabolinių steroidų.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių. Daugelis dailiosios lyties atstovių ne iš nuogirdų, o iš savo asmeninės patirties puikiai žino, kaip lengvai ant pilvuko ima augti nereikalingas riebalų sluoksnis, ir kaip sunku jo atsikratyti. Ką daryti, jeigu iki svarbaus įvykio arba atostogų liko visai nedaug laiko, o pilvukas tiesiog šviečia pro drabužius ir gadina visą vaizdą?

Arnold Schwarzenegger atrodė daug raumeningesnis po metų treniruočių, nei daugelis sportuojančių 10 metų. Genetika: gryna tiesa Tai tikriausiai yra ne tai, ką norite išgirsti, bet jūsų pažanga daugiausia priklauso nuo jūsų genetikos.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas

Naujausi tyrimai rodo, kad kai kurie individų kūnai reaguoja labai gerai į jėgos treniruotes, kai kurie mažiau, o kai kurių žmonių kūnai visiškai nesikeičia sportuojant. Jūs perskaitėte teisingai — kai kurie žmonės nepasiekia jokių pastebimų rezultatų.

mesti svorį vienu metu

Žymus tyrinėtojas Hubal tyrė vyrų ir moterų kūnų atsakus į 12 savaičių treniruotes. Atsiminkite, kad šie asmenys buvo rengiami pagal tą patį treniruočių rėžimą ir vienodomis sąlygomis. Hubal tyrimas nėra vienintelis, parodantis genetinius skirtumus.

3 efektyviau atsikratyti riebalų

Petrella atliko tyrimą, kuriame dalyvavo 66 asmenys ir treniravosi 16 savaičių. Kaip nesinorėtų būti vienu iš jų. Dabar pagrindinis klausimas — kokie mechanizmai paaiškina tokius skirtumus? Pasinerkime į mokslinius tyrimus. Kaip genetika įtakoja raumenų augimą Duomenys rodo, kad rezultatai, kuriuos matote salėje, labai priklauso raumens pluošto struktūros.

Paprastų žmonių kalba — jūsų raumenys neauga, nebent palydovinės ląstelės, esančios aplink raumenų skaidulas, atiduoda savo branduolius jūsų raumenims, tada jie gali gaminti daugiau genetinės medžiagos ląstelėms augti.

Ir visa tai per šešiolika savaičių. Tokį patį eksperimentą atliko Bamman, kuriame dalyvavo 66 subjektai. Dennis atlikti moksliniai tyrimai rodo, kad prarasti riebalai aplink pečius, kurių genai pasižymi didesniu gebėjimu patirti hipertrofiją, prisitaiko prie jėgos treniruočių daug greičiau ir kas svarbiausia, iš tų treniruočių gauna didesnę naudą, nei individai su žemu hipertrofijos gebėjimo lygiu.

Genetika: gryna tiesa

Natūrali atranka buvo palanki tiems, kurių genai pasižymėjo netaupiu energijos vartojimu, greita medžiagų apykaita. Šiais laikais, kai gyvenimas tapo ypač sėslus sėdimas darbas, mažai judesioo kalorijų suvartojimas, dėl netinkamų maisto produktų padidėjo, genai vaidina ryškų vaidmenį žmogaus savijautoje, prarasti riebalai aplink pečius.

Tyrimai Bouchard tyrė dvylika porų dvynių ir taikė jiems padidintą kalorijų kiekį kcal daugiau 84 iš dienų laikotarpyje, kas sudarė ne daugiau kaip   kcal perteklių per visą tyrimą.

prarasti riebalai aplink pečius

Tiriamieji šiuo laikotarpiu gyveno sėsliai. Vidutinis svorio prieaugis buvo 8,1 kg, bet intervalas buvo nuo 4,3 kg iki 13,3kg!

Genetika ir atletiškumas

Nors visi tyrimo dalyviai laikėsi to pačio mitybos tvarkaraščio, tie, kurių medžiagų apykaita genetiškai lėta, priaugo svorio 3 kartus daugiau, nei tie, kurie genetiškai apdovanoti ir turi greitą medžiagų apykaitą. Prarasti riebalai aplink pečius aspektas — kaip kūno audiniai panaudoja suvartotas kalorijas. Tai reiškia, kad genetika turi didelės įtakos riebalų kaupime, o kai kurie asmenys turi ypač pavojų keliantį polinkį kaupti riebalus pilvo srityje. Jie taip pat pranešė, kad net įprastinės fizinės veiklos lygis yra genetiškai paveldimas.

Loos ir Bouchard pasiūlė idėją, kad nutukimas yra genetinės kilmės, ir kad DNR sekose skiriasi adrenerginiai receptoriai, nuo kurių priklauso polinkis į nutukimą.

Švelnus šerdis ir apipjaustytas pilvas gali būti pasiektas įtraukiant nedidelius pokyčius į jūsų dieną, pavyzdžiui, laikydami savo abs, kai vaikščiojate ir pridėdami tinkamą sveikų riebalų prie dietos. Mūsų liesoje pilvo vedlyje gausite dietos ir treniruotės patarimus, kurie padės jums pašalinti sunkiai pasiekiamą ab flab ir atskleisti skulptūrą, seksualų midsection.

Rankinen apibudino šimtus galimų genų, kurie galėtų skatinti nutukimą. Fawcett ir JM Barroso parodė, kad riebalų masės ir nutukimo susijungimo genas FTO yra pirmas visuotinai pripažintas lokusas vienareikšmiškai susijęs su nutukimu.

Praėjusio amžiaus pradžioje sukurta treniruočių sistema ir šiandien populiari visame pasaulyje. Pilateso pratimai paremti judesių kontrole.

FTO trūkumas apsaugo nuo nutukimo, o padidėjimas padidina nutukimą greičiausiai dėl padidėjusio apetito ir sumažėjusių energijos sąnaudų.

Tercjak priduria, kad FTO gali turėti įtakos insulino atsparumui, taip pat patvirtina Rankinen tyrimą, kad daugiau nei genų įtakoja nutukimą.

Faith rado įrodymų dėl genetinių veiksnių, susijusių su prarasti riebalai aplink pečius kalorijų kiekiu.

IMBIERAS - riebalų DEGINTOJAS

Panašios išvadas buvo padarytos pagal Choquette, kuris išnagrinėjo subjektų mitybos įpročius ir nustatė šešis genetinius ryšius su padidėjusiu kalorijų ir makro medžiagų vartojimu, įskaitant adiponektino geną.

Ką visa tai reiškia? Tai reiškia, kad kai kurie žmonės yra genetiškai linkę į nutukimą ir riebalų pilvo srityje kaupimą.

Fitnesas ir kultūrizmas

Taip pat, kai kurie žmonės gimę būti puikiais sportininkais, o kiti šiuo atžvilgiu visai netinkami. Bray et al.

20 svarų svorio metimas per 2 savaites Harley Street riebalų nuostoliai

Populiariausias sportinius rezultatus gerinantis genas — ACTN, žinomas kaip alfa-aktino Alfa-aktinai yra raumenų skaidulų Z linijos svorio netekimas riebalų kilimėlis baltymai.

Šios skaidulos dalyvauja jėgos gamyboje dideliu greičiu, todėl ACTN3 siejamas su galinga jėgos gamyba. Šie asmenys tiesiog negali sukaupti tiek daug jėgų per trumpą laiką, kaip žmonės, kurie turi pakankamai alfa aktino-3 — elitiniai sprinteriai. ACE genas, taip pat žinomas kaip angiotenziną konvertuojantis fermentas, taip pat susijęs su žmonių galimybėmis. Šis genas veikia interleukiną prarasti riebalai aplink pečius padidina atsistatymą treniruočių metu.

Reichman darbai pagrindžia šį tyrimą, kuriuose jis nustatė, kad interleukino15 baltymai ir receptoriai susiję su padidėjusia raumenų hipertrofija.

Nepanikuokite, viščiuko kojų savininkai.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Jūs nesate pasmerkti! Nors šio straipsnio tyrimai ir išvados bauginančios, turiu ir gerų žinių. Pirmiausia, mes visi turime bėdų su genais, kurias norėtume išspręsti. Kai kurie iš mūsų yra linkę kaupti riebalus, kai kurie yra tiesiog per daug liesi, o kai kurie yra raumeningi, tačiau turi atsilikusių  raumenų grupių.

Rūpesčiai dėl pagurklio: kaip jo atsikratyti?

Išvada — niekas nėra idealus ir neturi tobulų genų. Kai kurie žmonės geriausiai reaguoja į įvairovę, kai keičiamas intensyvumas, dažnumas, apimtis.

Turite atrasti kokie metodai geriausiai stimuliuoja jūsų kūną. Visi jie praranda riebalų ir įgyja daugiau mažiau atletišką formą. Žinoma, daug ką lemia genetika ir jos neapgausi, tačiau tinkamai parinkti treniruočių metodai gali iš dalies kompensuoti šį trūkumą.

Pabaigai — priešingas požiūris ir motyvacija Genetika — populiariausias tinginių atpirkimo ožys.

  1. Austrės tinka svorio metimui
  2. Rūpesčiai dėl pagurklio: kaip jo atsikratyti?
  3. Lieknėjimo valios jėga

Tai labai paranku, tuo labiau, kad niekas aplink negali įrodyti, jog žmogus, teigiantis apie genetikos trūkumus meluoja ar bent jau pats nesupranta, jog meluoja. Viskas individualu ir mes negalima būti tikri ir kaltinti genetikos tol, kol nebandėme išspausti iš savęs maksimumo. Kaip pavyzdys: vaikinas, kartą per savaitę treniruotės gale skiriantis 2 minutes blauzdos pratimui, o dėl jų nebuvimo kaltina genetiką. Ar tai racionalu?

Kitas pavyzdys: vyrukas  kelis kartus per savaitę treniruojantis blauzdas, valgantis gerą maistą, skiriantis pakankamai laiko poilsiui, bet blauzdos tokios pat, kaip ir pirmojo pavyzdžio vaikino.

5 pratimų į pažasmes kompleksas

Taigi, kur bėda? Galbūt, bet labiau tikėtinas variantas — jis neišmoko pirmenybės pagrindų atsiliekančią grupę treniruoti pirmoje eilėje, prieš kitas raumenų grupes. Tačiau mūsų vyrukas, ieškodamas įtikinamiausių priežasčių, nurašo save priskirdamas visą kaltę genetikai.

Niekada nepasiduok! Treniruojantis protingai, galime įveikti daugelį kliūčių. Tai nėra tas pats, kas šalinti problemos šaknis to padaryti net negalėtumetačiau mes galime tuos trūkumus užmaskuoti iš išorės.