Ios svorio metimo programos. Mobiliųjų programėlių rinkinys svoriui numesti


Spausdinti Apie šio 28 dienų mitybos plano naudą byloja rezultatai Shutterstock nuotr.

ios svorio metimo programos

Šiandien pateiksime jums pačią geriausią svorio metimo programą. Tai, ką ios svorio metimo programos išgirsite, — pagrindinės 28 dienų plano taisyklės. Šis 28 dienų mitybos planas padės mažiau nei per mėnesį susigrąžinti norimas kūno linijas.

Tyler Perry svorio netekimas riebalų nuostolių logotipas

Apie tai, kad tai tikrai įmanoma, nes planas sudarytas susisteminus įvairius veiksmingus svorio metimo būdus, kalbėjo gydytojas A.

Unikauskas ir šį planą jau išbandžiusi laidos žiūrovė Aistė.

Kaip prarasti apatinės nugaros dalies riebalus svorio metimas rytinėje įlankoje

Vienas iš gydytojo patarimų, norintiems laikytis šio plano, 28 dienas gerti daržovių kokteilį, į kurio sudėtį įeina: 2 puodeliai špinatų, 2 puodeliai vandens, 1 agurkas, 2 saliero stiebai, 1 kriaušė su odele, 1 citrinos sultys. Jį patariu gerti kaskart išalkus.

ios svorio metimo programos

Kokteilyje nėra nė vieno nesveiko komponento. Tačiau nenoriu, kad šiuo kokteiliu pakeistumėte maistą. Gydytojas patarė atsisakyti ir tam tikrų produktų, kurie ne tik trukdo lieknėti, bet ir gadina išvaizdą.

Anot A. Unikausko, jei norite pamatyti skirtumą, 28 dienom reikėtų atsisakyti cukraus, baltųjų miltų patiekalų, dirbtinių saldiklių, perdirbtų maisto produktų ir pusgaminių, pieno produktų.

ios svorio metimo programos mono numesti svorio

Laikantis šio plano reikėtų rinktis ir atitinkamus pusryčius. Geriausiai tiktų grūdų duonos riekė su avokadu vietoje sviesto, avokade keptas kiaušinis arba kokteilis su avokadu. Jo receptas: pusė avokado, pusė banano, saujelė špinatų, vandens arba augalinės kilmės pieno.

ios svorio metimo programos

Daugiau apie 28 dienų svorio metimo programą — vaizdo įraše.