Riebalų metabolizatorius svorio netekimas, Kompleksas Meta apetito kontrolė siekiant numesti svorio ir apetito kontrolė


Miego trūkumas

Odos riebalų metabolizatorius svorio netekimas Taz Bhatia, MD, yra gydytojų tarybos narys ir Emory universiteto profesorius, kurio specializacija yra integruoti pagrindinę mediciną į holistinę praktiką.

Kritiškai svarbu apsaugoti savo hormonus. Neturėdami tinkamo balanso tarp visų mūsų hormonų, grojančių tobuloje simfonijoje, mes tiesiog nesame savimi. Nuo plonių plaukų iki nuovargio, hormonai veikia ir daro įtaką daugeliui mūsų sveikatos ir grožio sričių.

Apie svorio metimą

Čia yra dažniausiai pasitaikantys požymiai, rodantys, kad turite hormonų pusiausvyros sutrikimą: 1. Plaukų retinimas ties vainiku Aš asmeniškai tai patyriau. Tiesą sakant, plaukų slinkimas buvo mano sveikatos kelionė ir mano pradžia į alternatyvių gydymo sistemų pasaulį. Sulaukęs 28 metų, mano plaukai, kurie kažkada buvo mano vainikuojanti šlovė, pradėjo nykti, palikdami plikus pleistrus ant galvos odos ir labiausiai pastebimą ties karūna. Būtent šeimos ir vyro raginimu pradėjau ieškoti atsakymų.

numesti svorio su pgx per parą sveikas svorio netekimas 4 savaites

Kiekvienas hormonas gali paveikti mūsų plaukus. Norėdami iš tikrųjų nustatyti savo hormonų disbalansą, turite išmokti visų hormonų vaidmenis. Plaukų plonėjimas ties karūna paprastai yra skydliaukės ar insulino problemų simptomas.

Dėl lėto skydliaukės ar insulino lygio, kuris dramatiškai krinta per tam tikrą dieną, gali padidėti androgenų gamyba, o tai gali sukelti plaukų slinkimą. Androgenai yra vyriški hormonai, dėl kurių kiekviena plaukų folikula tampa mažesnė, o kiekviena plaukų sruogos tampa plonesnė, o vėliau galiausiai iškrenta.

Amenorėja dietos riebalų mažai

Ką daryti: pirmas žingsnis yra patikrinti savo hormonus ir įsitikinti, ar skydliaukės ir insulino lygis yra stabilus. Kartais reikia patikrinti juos kas šešias savaites, kad iš tikrųjų suprastum, kur jie auga, ir kas gali būti normalu.

  • Uvm svorio metimas
  • 11 Faktai apie kofeiną ir svorio netekimą, miego ir kt - Kasdien-Sveikatingumo -

Subalansuokite cukraus kiekį kraujyje ir pagalvokite apie viso cukraus pašalinimą, taip pat valgykite reguliariai. Išbandykite mažas baltymų porcijas - nuo 7 iki 10 gramų - kas riebalų metabolizatorius svorio netekimas ar keturias valandas, kad cukraus lygis kraujyje būtų stabilus. Plaukų retinimas šventyklose Skiedimas šventyklose yra klasikinis estrogeno ženklas, užtikrinantis progesterono disbalansą.

saugus svorio metimo mėnuo

Dažniausiai tai įvyksta po nėštumo ar menopauzės metu. Tai įspėjamasis ženklas, leidžiantis patikrinti tuos konkrečius hormonus ir sutelkti dėmesį į hormonus stiprinantį maistą.

Ką daryti: išbandykite maistą, kuriame yra daug sveikų riebalų ir kuriame yra šiek tiek cholesterolio, kuris yra hormonų pagrindas. Apsvarstykite galimybę į kasdienį kiaušinį dėti šaukštelį ghee ar hormonus stiprinančias sriubas, kuriose yra tokių žolelių kaip dong quai, gui zhi ar goji uogos.

Nuovargis ar mažai energijos Bet kuris hormonas gali sukelti mažai energijos, todėl svarbu juos visus patikrinti. Vienas iš jūsų užuominų gali būti supratimas, kur jūsų mėnesio cikle vyksta šis energijos kritimas. Jei tai vyksta vos tik prasidėjus jūsų riebalų metabolizatorius svorio netekimas, gali būti, kad turite per daug estrogeno po ranka.

riebalų metabolizatorius svorio netekimas

Jei tai vyksta kelias savaites iki jūsų ciklo, greičiausiai dėl to kaltas mažas progesterono kiekis. Kita vertus, gilus nuovargis, kuris trunka visą mėnesį, gali būti labiau susijęs su jūsų kortizolio ar skydliaukės lygiu, kuriems abiem reikia palaikymo, jei esate stresas. Lėtas ar padidėjęs skydliaukės aktyvumas gali sukelti nuovargį, apimantį raumenų mėšlungį, silpnumą, prastą mankštos toleravimą ir net dusulį.

riebalų metabolizatorius svorio netekimas

Ką daryti: Suprasti savo ypatingo nuovargio ritmą padės daug greičiau nustatyti pagrindinę priežastį. Pradėkite gydyti nuovargį nuo maisto padidindami baltymų ir sveikųjų riebalų kiekį bei sumažindami suvartojamo cukraus kiekį.

Tada įtraukite į kasdienį B kompleksą - B grupės vitaminai padidina energiją, taip pat palaiko hormonų gamybą ir skaidymąsi. Galų gale, stebėdami nuovargį pagal savo ciklus, galite padėti jums ir gydytojui rasti ilgalaikę energiją.

  1. Amenorėja dietos riebalų mažai- Amenorėja dietos riebalų mažai
  2. Dėl to jūs valgote normaliai, jaučiatės puikiai, turite puikią nuotaiką ir padidėjusius protinius sugebėjimus.

Pilvo riebalai Svorio metimas atrodo iššūkis moterims, nes jos pereina įvairius gyvenimo etapus, pavyzdžiui, paauglystę, metį, vaisingumo metus, perimenopauzę ir už riebalų metabolizatorius svorio netekimas ribų.

Būtent nenuspėjami hormonų pokyčiai yra toks iššūkis moterims ir gali leisti joms badauti ir per daug sportuoti norint numesti svorio. Jei kovoja su pilvo svoriu, dažniausiai kaltas hormonas insulinas, kartu su savo draugu, kortizoliu. Abu hormonai reaguoja į stresą ir skatina pilvo riebalų kaupimąsi.

7 požymiai, kad jūsų hormonai nebeveikia + Ką daryti

Svarbiausi svorio metimo veiksniai yra pagerinti virškinimą ir išlyginti insulino bei kortizolio kiekį. Ką daryti: valgykite nuosekliai ir reguliariai. Nustokite valgyti iki 20 val.

riebalų metabolizatorius svorio netekimas deginti riebalus kaip kurą

Ir palaikykite 12 valandų greitą naktį, kad jūsų medžiagų apykaita ir virškinimo sistema nesustingtų. Ką daryti: Įtraukite estrogeno metabolizatorius, pavyzdžiui, kryžmažiedžių daržovių šeimos maisto produktus, tokius kaip brokoliai, kopūstai ar žiediniai kopūstai, kurie padeda kepenims skaidyti estrogeną.

Pratimai taip pat padeda estrogeno apykaitai, todėl stenkitės kasdien judėti apie 45 minutes.

Kompleksas Meta apetito kontrolė siekiant numesti svorio ir apetito kontrolė

Svorio padidėjimas klubuose ir šlaunyse Svorio padidėjimas šiose vietose gali būti ženklas, kad jūsų skydliaukė nėra subalansuota. Ką daryti: be skydliaukės patikrinimo, palaikykite skydliaukę maistu, kuriame gausu jodo, ir maisto produktuose, kuriuose yra daug geležies. Abi yra svarbios skydliaukės pusiausvyrai.

Odos problemos Jūsų oda yra vienas iš didžiausių kūno organų, o veido oda pasakoja istoriją. Blyškios, nuobodžios veido odos yra laikomos Kinijos medicinos trūkumu - kūno chemija, kuri neturi to, ko reikia hormonams subalansuoti.

riebalų metabolizatorius svorio netekimas kūno lieknas šalutinis poveikis

Rausvas atspalvis veidas užkrečia kepenis ir sukelia daugiau problemų subalansuojant ir detoksikuojant jūsų hormonus. Spuogai jūsų smakro ir žandikaulio srityje yra neabejotinas nesubalansuotų hormonų, dažniausiai aukštų androgenų, problemų ar insulino ar estrogeno ir progesterono pusiausvyros požymis. Tiesiog žinodami kai kuriuos hormonų disbalanso požymius ir simptomus riebalų degintojas daug šlapinasi galimybę imtis veiksmų dėl savo hormonų ir apsaugoti juos ateinančius metus.

Redaktoriaus Pasirinkimas.