Deginkite riebalus savo pusėse, Produktai, kurie itin efektyviai degina riebalus


Kasdien po 15 minučių skirkite aktyviam žaidimui su vaikais: padūkite, pašėliokite ar pakeliui iš mokyklos, darželio užsukite pasivaikščioti į parką.

Daugiau tvarkos. Kaskart, kai eisite iš vieno kambario į kitą, ką nors sutvarkykite: atsistojote nuo kėdės — sukabinkite į spintą ant jos atlošo numestus iš apačios į apačią, einate į virtuvę — nuvalykite nuo stalo ir spintelių trupinius, pasukote deginkite riebalus savo pusėse prieškambarį — tvarkingai sustatykite batus ir t.

Aktyvus laisvalaikis. Susitikti su draugais kėglinėje — lengvai pasiekiama pramoga. Užtenka pusvalandžio žaidimo, kad sudegintumėte visu kalorijų daugiau. O laiką praleisite tikrai smagiau nei sėdėdami prie televizoriaus! Svarbiausia — venkite į pramogą įtraukti kaloringų užkandžių ir gėrimų. Virkite namuose.

Virkite, kepkite, gaminkite kulinarinius šedevrus, o kartu ir deginkite kalorijas. Viena svarbi pastaba: gamindami maistą stenkitės neužkandžiauti. Pasirūpinkite, kad paruošti patiekalai būtų ne tik gardūs, bet ir nekaloringi.

Sukite lanką. Tam net nereikia specialiai skirti laiko. Pavyzdžiui, deginkite riebalus savo pusėse vakare žiūrite televizorių, lanką galite sukti per reklamos pertraukėles. Tai padės ne tik sudeginti užsibrėžtąsias kalorijų per dieną, bet ir pastebimai palieknins taliją! Papildomi pusantro kilometro per dieną — ir sudeginate kalorijų. Nebūtina nueiti viso šio atstumo iš karto. Galite jį suskaidyti dalimis: ryte pėstute palydėti vaikus į mokyklą, per pietų pertrauką išeiti pasivaikščioti Plaukite grindis.

Iš pradžių plaukite grindis horizontaliais judesiais, tada — dar kartą vertikaliais. Tai padės pamankštinti ir viršutinės kūno dalies raumenis. Jūsų darbo diena trunka aštuonias valandas? Pamėginkite kas valandą po 20 minučių praleisti atsistoję. Tai į naudą ir kojų raumenims, venoms, ir figūrai.

Užleiskite kėdę susirinkime, stovėkite kalbėdami telefonu ar šnekučiuodamiesi su į kabinetą įėjusiais kolegomis. Skambutis draugui. Jei telefonu plepėsite taip pat gestikuliuosite, vaikščiosite po kambarį 55 minutes per dieną, sudeginsite kalorijų daugiau nei tiesiog sėdėdami ir nieko neveikdami.

deginkite riebalus savo pusėse

Daugiau romantikos. Po vakarienės su mylimuoju pasivaikščiokite gryname ore. Tai suteiks daugiau romantikos ir intymumo jūsų santykiams bei išraiškingesnes linijas kūnui. Atsikelkite anksčiau.

Daugiau laiko praleidžiame uždarose patalpose, mažiau judame, dažniau užkandžiaujame - tai tik keletas priežasčių, dėl kurių šaltuoju metų laiku auga nepageidaujami kilogramai. Tad nuolat ieškome patarimų, kaip svorio nepriaugti ar būdų, kaip greičiau jį numesti.

Per tiek laiko kaip tik sudeginsite kalorijų daugiau! Tvarkantis sąmoningai stenkitės daugiau lankstytis, siekti toliau padėtų daiktų, siurblį ir grindų plovimo šluotą stumdyti intensyviau. Tai padės treniruoti viso kūno raumenis.

VARTOTOJO INSTRUKCIJA

Ekspreso mankšta. Netiesa, kad treniruotė turėtų trukti valandą. Jei tiek laiko deginkite riebalus savo pusėse nerandate, pamėginkite treniruotis trumpais etapais.

Pritūpimai ar įtūpstai, kol kepate blynus, rankų mostai, kai kalbatės telefonu — štai tie paprasti triukai, suteiksiantys gyvenimui daugiau judesio. Pasivaikščiokite po parduotuves.

yra saugūs riebalų deginimo įrenginiai kaip pašalinti riebalus iš jautienos nugarinės

Geriausia, kad šią treniruotę galima derinti su pietų pertrauka ar išnaudoti kelią iš darbo namų link. Kelionių karštinė. Susipakuoti lagaminą, nešti jį, iškrauti, vėl sukrauti — įprasti veiksmai, kuriuos atliekame keliaudami.

Sekite mus:

Deginkite riebalus savo pusėse visa tai padeda sudeginti daugiau kalorijų, stiprina rankų ir kojų raumenis. Argi ne smagu žinoti, kad kiekvienas lagamino pakėlimas priartina prie išsvajotų formų? Gyvenkite žaliau! Auginkite gėles savo kieme Jų priežiūra kasdienis laistymas, purškimas, nudžiūvusių lapų ir žiedų skabymas padeda sudeginti kiek daugiau kalorijų nei tiesiog sėdėjimas ant sofos.

Pranešti klaidą

Krepšelis vietoj vežimėlio. Prekių vežimėlis buvo sukurtas todėl, kad kuo daugiau produktų galėtumėte susikrauti vienu apsipirkimu. Deja, tai ne tik palengvina piniginę, bet ir paskatina prisipirkti per daug.

  • Svorio netekimas visuomenės cape mieste
  • Kanjono rančos svorio metimas
  • 6 procentai kūno riebalų nuostolių
  • Karštas šokoladas Kakavoje yra antioksidantų, kurie mažina stresą lemiančio hormono kiekį, lemiantį riebalų kaupimąsi apie liemenį.

Taigi paėmus prekių krepšelį vietoj vežimėlio, vienu šūviu galima nušauti du zuikius: ir jį nešiodami pamankštinsite raumenis, ir mažiau maisto prisipirksite, o jei neįsigysite visko, ko reikia — bus proga dar kartą pasivaikščioti iki parduotuvės! Eikite į lauką. Kai tik galite, patalpą iškeiskite į gryną orą. Judėjimas gryname ore priverčia kūną sudeginti daugiau kalorijų nei ta pati veikla namuose.

Deginkite kalorijas Kuo didesnė raumenų masė — tuo daugiau kalorijų kūnas degina net miegant. Kad raumenų masė padidėtų, naudokite daugiau baltyminio maisto ir į treniruotę įtraukite jėgos pratimų. Sparčiai populiarėjančios šokių laidos vis daugiau žmonių paskatina mokytis šokti.

Patarimai, kaip deginti kalorijas nesportuojant - DELFI Gyvenimas

Net jei nesate užsirašę į šokių mokyklą — dažniau pašokite namuose. Savo malonumui, prieš veidrodį. Arba su bičiuliais surenkite improvizuotų šokių konkursą.

Skalbinių diena. Skalbinių džiovimas ir lyginimas — puiki treniruotė, verčianti sparčiau deginti riebalus. Daugiau vitamino D. Jei organizmas gaus pakankamai vitamino D, ims sparčiau deginti kalorijas. Moksliškai įrodyta, kad papildomai vartojusios vitamino D ir kalcio preparatų moterys svorį metė greičiau. Pasak mokslininkų, pakankamas kiekis deginkite riebalus savo pusėse D leidžia sudeginti 10 procentų daugiau kalorijų, o tai — maždaug kalorijų per dieną. Natūralūs vitamino D šaltiniai — saulės spinduliai, lašiša, pienas, sardinės, kalciu papildytos apelsinų sultys, grūdai.

Nuorodos kopijavimas

Daugiau aistros! O koks malonumas! Stebėkite nepasyviai. Prižiūrite mažylį žaidimų aikštelėje? Stebite gatvės spektaklį? Esate koncerte? Kai tik įmanoma — pasinaudokite proga pasivaikščioti: fotografuokite, ieškokite įdomesnių rakursų, stebėkite veiksmą iš įvairių pusių.

Patys ruoškite daržoves.

ar galite numesti svorio stengdamiesi spausti

Nepirkite iš anksto nuplautų, supjaustytų daržovių, ruoškite jas patys. Nusistatykite žadintuvą ar laikmatį, kad per dieną bent tris—penkis kartus primintų, jog metas daryti 10 minučių pertraukėlę. Per ją pasivaikščiokite, padarykite įtūpstų, pritupimų, pasimankštinkite.

Rinkitės laiptus. Posakiai numesti svorio laiptais užuot kilę liftu ar eskalatoriumi. O jei tik turite galimybę — paįvairinkite žingsnelius: kopkite šoniniais žingsneliais ar net atbulas. Taip pamankštinsite daugiau raumenų, o kalorijos nuo judesių įvairovės degs sparčiau. Bėgte pirmyn! Kai tik galite ne eiti, o bėgti — taip ir darykite. Pabėgėkite autobuso link, išėjęs pasivaikščioti su šunimi ar kopdamas laiptais į penktą aukštą, net jei iš tiesų visai neskubate.

Rūpinkitės aplinka. Įjunkite laikmatį ir per 20—25 minutes iššluokite deginkite riebalus savo pusėse, kiemą, išplaukite laiptinę.

Užsekite dirželį apjuosę krūtinę ir sureguliuokite, kad dirželis patogiai priglustų. Prijunkite jungtį. Po kiekvieno panaudojimo atjunkite jungtį nuo dirželio, kad širdies ritmo jutiklio akumuliatorius tarnautų kaip įmanoma ilgiau. Prakaitas ir drėgmė gali drėkinti elektrodus ir širdies ritmo jutiklis gali veikti toliau. Dėl to sutrumpės širdies ritmo jutiklio akumuliatoriaus tarnavimo trukmė.

Taip ne tik prisidėsite prie aplinkos puoselėjimo, bet ir lieknėsite sparčiau. Vaidinkite turistą. Pabūkite turistu savo mieste, skirkite bent 30 minučių per dieną lankytinoms vietoms apžiūrėti, nufotografuoti. Tokia savaitgalio tradicija leis geriau pažinti miestą, kuriame gyvenate, o kartu ir išvaduos nuo galvosūkio, kur būtų galima nueiti. Aerobikos DV D. Trumpa 10 minučių mankšta gali tapti puikia dienos pradžia.

O dėl to, kad ją atliksite namuose, net neprireiks sportinės aprangos — tam tiks ir pižama! Pasirūpinkite lovomis! Taip, tai dar viena priežastis dažniau rūpintis patalyne, kad ir kaip tingėtųsi. Mielasis dienorašti Dienoraštis padės susigaudyti mintyse ir jausmuose, taigi pagerės nuotaika ir įgausite daugiau energijos. Užrašyti kitos dienos planai suteiks progos pagaliau laiką paskirstyti tolygiai ir rasti tinkamiausią spragą tarp darbų ir treniruotei, ir poilsiui.

Judėkite vakarėlyje. Užstalė — patogu, bet tai verčia kaupti nereikalingus kilogramus.

Susitikę su draugais restorane ar klube pasistenkite daugiau judėti: pasivaikščiokite, apžiūrėkite aplinką, pabendraukite su kitais svečiais, pašokite.

Nevenkite grožio procedūrų. Užuot paprasčiausiai gulėję vonioje, pasilepinkite kojų ir rankų masažu, nušveiskite visą kūną šveičiamuoju kremu, atlikite depiliaciją. Iš vonios išeisite ir pagražėję, ir pasitreniravę. Ri