Kaip deginti riebalus, bet išlaikyti svorį


Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate. Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo. Išanalizuokite viską, ką valgėte ir gėrėte šią savaitę. Jokių Vantage lieknėjimo kava. Taip pat užsirašinėkite kiekį.

Pilna lėkštė mėsainių. Kaip deginti riebalus savaitės ateina metas skaičiavimams.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Einate į vieną iš daugelių puslapių, kuriuose galite apskaičiuoti, kiek kalorijų ir baltymų suvartojate per dieną. Tai taip pat padės sužinoti, kokį kiekį angliavandenių ir riebalų turėsite suvartoti jau besilaikydami mitybos plano.

Kai viską padarysite, galėsite pereiti prie antrojo žingsnio. Antrasis žingsnis — apskaičiuokite dienos vidurkius Turėdami savaitinius kalorijų ir baltymų kiekius, padalinkite juos iš septynių — taip sužinosite dienos vidurkius.

  • Svorio netekimas neturėtų viršyti per savaitę
  • Kava naudinga svorio metimui
  • Kada vartoti t3 svorio metimui
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.
  • Patarimai riebalų deginimui 4.
  • RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone
  • Numesti svorio 25kg

Šie vidurkiai bus naudojami kaip pradiniai taškai. Taigi, jeigu jūs praeitą savaitę suvartojote 25 tūkst. Turite suprasti, kada ir kaip valgote. Žinodami tai, lengvai sudarysite bet išlaikyti svorį planą pagal įprastus valgymo įpročius.

riebalų deginimas 3 savaites

Taigi, pridėkite kalorijų ir baltymų skaičių kiekvienam paros laiko tarpui. Turėtų atrodyti taip: Nuo 7 iki 8 ryto - suvartota kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 8 iki 9 ryto - suvartota  kalorijų ir 20 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

Nuo 9 iki 10 ryto - suvartota  kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 10 iki 11 ryto -  kalorijų ir 15 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 11 iki pietų - kalorijų ir gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Šis planas padės pamatyti ir pataisyti jūsų mitybą. Daug geriau prisitaikyti prie savo mitybos įpročių nei bandyti taikytis prie kito žmogaus valgymo plano.

Ketvirtasis žingsnis — nustatykite kaip deginti riebalus taškus Kalorijos.

kaip numesti riebalus kaip modelis

Sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais. Tai jūsų mitybos plano pradžios taškas. Pirmiausia, ką padarysite ryte, užlipkite ant svarstyklių nusišlapinę. Pasisverkite kiekvieną savaitės dieną.

kaip deginti riebalus, bet išlaikyti svorį

Nekreipkite yra kasdienius svyravimus. Geriau stebėkite, kaip keičiasi jūsų svoris per šias septynias dienas. Jeigu svoris nekrinta, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių dar ais ir sekite svarstyklių rodmenis dar vieną savaitę.

Komentarai

Jei svoris pradėjo kristi, turėtumėte suprasti, jog tai jūsų plano pradžios taškas. Jei ne, mažinkite kalorijų per dieną skaičių dar ais, kol svoris pradės kristi. Reikia nustatyti minimalų baltymų kiekį parai.

Tinkamas baltymų kiekis, deginant riebalus, padės maksimaliai išlaikyti raumenų masę. Patarimas: Vyrams — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Moterims — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Visa kita užpildykite normaliu angliavandenių ir riebalų kiekiu.

Tiesiog reikia valgyti sveiką maistą ir nebijoti sveiko riebalų kiekio.

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Juk norite balansuotos mitybos. Penktasis žingsnis — pridėkite kardio Dabar, kai jau mitybos planas pradėtas, laikas daryti kardio. Siūloma kartai per savaitę, po minučių. Neskubėkite su kardio ir neapsigyvenkite sporto salėje. Jis pats degina truputį riebalų.

Svorio metimas ar riebalų deginimas? Įvairūs Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio! Tačiau, kiek iš jų riebalai?

Kol kas per savaitę nedaryk daugiau kartus. Jeigu riebalų degimas sustos, pridėkite dar vieną treniruotę ir t. Kokios rūšies kardio turėtumėte daryti? DIIT angl. HIIT — high-intensity interval training  ar pastovaus tempo kardio?

8 maisto produktai, kurie padeda deginti riebalus

Ryte ar po treniruotės? Vaikščiojimas, laiptai ar dar kas kito? Tiesa pasakius, nesvarbu. Pasirinkite ką nors ir darykite tada, kada turite daugiausiai jėgų. Šeštasis žingsnis — laukite dvi savaites, tada pakoreguokite Nusprendę dėl kardio, palaukite dvi savaites.

Tikslas — numesti maždaug kilogramą per savaitę. Tai gana optimalus skaičius taip treniruojantis ir maitinantis. Greičiau metant svorį, rizikuojate prarasti liesą bet išlaikyti svorį masę. Rezultatas: gal ir sulieknėsite, bet vis vien būsite silpnas.

Jei po dviejų savaičių nenumetėte svorio, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais ir dvi papildomas savaites stebėkite savo svorį.

Jeigu svoris vis dar nekrenta, pakartokite šį procesą. Vos tik svoris pradės bet išlaikyti svorį, tęskite tiek ilgai, kiek tik galite. Nieko nekeiskite. Tęskite su ta pačia mityba ir kardio, kol viskas pradės stoti. Septintasis žingsnis — kaip neužsistovėti vietoje Jeigu dvi savaites stovite vietoje, turite kažko imtis.

Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

Siūloma pasirinkti vieną iš šių būdų. Pertrauka nuo dietos — pasiimkite laisvą savaitę. Kalorijų kiekį per dieną padidinkite ais ir nedarykite kardio. Tai bus fizinio ir protinio poilsio savaitė.

Naujas riebalų degintojas

Kitą savaitę grįžkite prie mitybos plano ir kardio. Kalorijų sumažinimas — sumažinkite per dieną bet išlaikyti svorį kalorijų kiekį tų ir dvi savaites stebėkite svorio kitimą.

Papildomas kardio — pridėkite papildomas penkias minutes prie kardio treniruotės. Po dviejų savaičių pasisverkite, turėtų matytis pokyčiai. Kai procesas pradeda stoti, nepanikuokite ir išlikite ramūs. Tęskite viską. Nuolat darykite mažus pakeitimus, kol svorio kritimas grįš prie normalaus tempo.

kaip lieknėti mano klubai

Išvados Kūno dailinimas — menas. Nors ir visa tai padės išlaikyti raumenų masę metant svorį, nieko nėra tobulo. Dažnai kultūristams prireikia metų, kad suprastų, kaip iš tikrųjų metamas svoris.

  1. 8 maisto produktai, kurie padeda deginti riebalus
  2. Patarimai riebalų deginimui
  3. Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  4. Būdai lieknėti pilvui
  5. Ar kontraceptikai gali priversti mesti svorį

Tikėtina, kad pirmą kartą bandant jums nepavyks.